Forum kategorier

Grand Danois

Grand Danois

Medlemmer: 83
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
fortvivlet.... Hej allesammen.... Jeg sidder her til aftens med en fortvivlet og underlig følelse i kroppen - efter at have været a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2010
Visninger:
1.536
Grand danois'er på Fyn. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle grand danois'er på Fyn, især i området omkring Faaborg eller Odense. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2010
Visninger:
1.423
Hej alle GD folk Jeg er ny i gruppen og osse ny mht GD. Så jeg søger vejledning til hvor meget min hund bør tage på. Har læst mig frem t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
1.069
Foder - igen igen Hjælp!! Det er altså både godt og ondt at være her på hundegalleriet, for godt nok kan man få råd og vejledning om s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
566
tænder hej - det er rigtig længe siden jeg sidst har haft hvalp. Og første gang jeg har GD hvalp. Ca hvornår skifter de tænd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
735
billeder 5450 otterup kan vi evt mødes gerne flere også kan jeg ta nogle billeder gerne idag og i otterup hundeskov
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2010
Visninger:
503
Transportbur til Grand Danois Vi er lige blevet de heldige ejere af en GD. Min bedre halvdel er smed og har planer om at lave et transportbur til hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2010
Visninger:
1.761
GD'er og trapper ... Nu har jeg haft min ene hund i et halvt år som er Halv GD' og halv dalmatiner .. og fik en ren GD hvalp for et par ug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2009
Visninger:
728
lidt forskellige spørgsmål jeg har jo min dejlige grand danois hvalp armani på 17 uger. Han har et mani med at spise /sluge strømper hvis han fin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
495
Sele til GD´er 1 år Nogen der sælger brugt sele? Han er 1 år, måler 97 om brystet , 60 cm om halsen og vejer 60 kg. Hilsen Line
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
494
vægt Hey jeg har jo lille armani på 10 uger, og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad sådan en krabat gerne sku ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
615
Fotoalbum. Drengene fik tøsebesøg Scooby Doo og Elmer Fjot fik besøg af New Foundlænderne Frida og Freja. Der var dømt hygge. http://www.hundegalleri.dk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
596
Savler? Jeg har ikke selv en GD, men har planer om at få en - Dvs. det havde jeg ihf. so far. :o) Jeg har lige været en uge på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2009
Visninger:
2.112
Øre Hejsa, min lille skønne han hvalp på 12 uger har et øre som mangler det brusk stykke der får øret til at stritte op ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
1.164
harlekin hvalpe hej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en gd hvalp gerne harlekin evt brogede stamtavle har ikke den store in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
921
vokseværk Hej allesamen, Hjælp, min Odin skat halter igen igen .. han har vokseværk med jævne mellemrum, lægen har givet os smer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2009
Visninger:
803
Legekammerat Hejsa, vi søger andre GD´er på Fyn eller omegn til at lege med vores dejlige GD hanner - Odin & Loke. De er meget roli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
547
Aktivitet Hvor meget aktivitet behøver en GD egentligt? mine 2 har sgu rigtig meget krudt i måsen, de er henholdsvis 9 mdr og 10 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
1.051

Annonce