Forum kategorier

DcH-Hunde!

DcH-Hunde!

Medlemmer: 122
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvor træner i henne af i landet? Ja som der står i overskriften hehe Træner selv i DCHmariager på hvalpeholdet med Misty - Startede til træning f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2007
Visninger:
1.363
hej alle samme Hvor træner i henne? og hvad træner i ? Jeg træner i DcH vestfyn og har gjot det i ca 4 år min hund er lige rykket op ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2007
Visninger:
512
Hvad er jeres klubs holdning? Kan se og høre, at mange klubber ikke vil have muskelhunde? ville bare lige høre fra jer hvordan jeres klub har det me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2007
Visninger:
506
Kredspoint. Hvordan gives de? Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle her, som kan forklare mig lidt om, hvordan kredspoint fordeles efter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2007
Visninger:
918
tunge hunde racer jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres holdning er til de store og tunge hunde i DcH og på konkurrence plan..
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2007
Visninger:
629
Jubii :o) Nå her den 20 Maj skal Tjalfe og jeg til vores første stævne! og glæder mig helt vildt! Oss selvom vi har en del ting s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2007
Visninger:
464
Fedt fedt Så er Tjalfe begyndt og halse ved rundering!!!! det er bare dejligt! jeg er helt oppe og køre, for nu har jeg og mange ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2007
Visninger:
952
D holdet Hejsa Så nærmer tiden sig hvor Misty skal videre fra kursusholdet.... Og valget skal snart falde om vi ville træne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
300
halsbånd hej hvilket halsbånd bruger i til jeres hunde. både der hjemme og til træning???
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
398
Træningsline Jeg søger en line til træning, hvis i ser i marked er der en der har sådan en grøn line til salg, det er noget i den st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2007
Visninger:
958
DCH i skive? nogle der går i DCH i skive, skal måske snart begynde deer kunne være sjovt hvis vi en gang stødte på hinanden.
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
433
regler for dch hej jeg hun en hvalp på 6 mdr. hvor jeg går til træning i dch østfyn (nyborg) hvordan er reglerne for at man SKAL bruge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
1.241
DCH... Dommere gode eller onde Jeg har flere gange oplevet at, dommer ( i kreds 3) enten har snakket ned til hundeføren eller ikke kunne finde ud af o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2007
Visninger:
1.473
konkurrence for første gang ja så var det i går at Bonzo og jeg var til konkurrence for første gang.. Hold op jeg var stolt af min bette hund bagef...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
1.062
Hjemme fra ag- stævne. Vandt åben spring med 0 fejl. En agility disk. Sp. 2 med 5 fejl og ag 2 med 15 fejl. Hun løb fint, disken var klart min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2007
Visninger:
403
Tilmelling (Skive) Hej. Jeg har tilmeldt mig til hundetræning i DCH i skive, men vi har endnu ikke fået svar fra dem. Så vile jeg spørge o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2007
Visninger:
574
udstyr hvor køber i udstyr til arbejde med jeres hunde, fx bide spor forsvars arbejde ??? arport dommy liner seler alt sådan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2007
Visninger:
531
Nye dommere :o) tag godt imod os ! Der har lige været afholdt dommerprøver i DCH. Alle aspiranter bestod, så nu står der 12 nye dommere ude på pladsern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2007
Visninger:
494
DCH skive (Begynderhold.?) hejsa, jeg er begyndt i dch :) Jeg kunne godt tænke mig og se efter om der var andre der skulle begynde.. Søndag fra 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2007
Visninger:
405
Lokal-konkurrence I går havde vi lokal - konkurrence i DcH-Holstebro og det gik bare super godt :) Har været ude i C 3 gange i år og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
529

Annonce