Forum kategorier

Franske & Engelske Bulldogs - Den positive gruppe!

Franske & Engelske Bulldogs - Den positive gruppe!

Medlemmer: 386
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Anton - Under kniven Nå, så oprandt dagen hvor Anton skulle under kniven fordi han ikke trækker vejret ordenligt :( Suk .. en trist moder må...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
489
søger en kammerat. Hej jeg hedder fiona, og jeg er verdens bedst bullerbaby. godt nok er jeg ved at være lidt stor, og som far siger en ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2007
Visninger:
1.178
Ny hund... Nu har vi haft en lille prinsesse i pleje herhjemme, men måtte aflevere hende tilbage i tirsdags, for vidste jeg skulle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2007
Visninger:
483
Hundehandel. Pas på når i køber Fransk Bulldog, denne tekst er kopieret fra Dogdating.dk under hundehandlerekspressen. Gå ind og s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2007
Visninger:
1.309
svært at finde. det var da lige godt utroligt. jeg har i en måned nu forsøgt at finde en bullerbasse mere til fiona, og selvfølgelig og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2007
Visninger:
1.351
Dejlig buller tilsalg... Åh gud se lige en skøn basse, hvem der dog kunne eje Ricky?! http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=492...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2007
Visninger:
505
Chefen!!!! Nu er hun røget en tur i fryseren. Det er da lidt trist i disse dage hvor vi lige havde det så hyggeligt, nå men vi an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
459
En STOR hilsen.... fra chefen Charlotte til jer alle. Charlotte håber vi alle vil holde os til den hyggelige stemning/ånd, vi har fået op...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
446
Hvor bor vi? Ved godt at man kan se under den enkelte profil, men det er nu lettere at overskue én tråd :) Kunne være hyggeligt h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
1.264
træning Hej....så bliver jeg nødt til det..altså få betty til noget træning. Hun er blevet alt for fræk. Ville høre om der var ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2007
Visninger:
704
Beton bulldog??? Er der nogen af jer der er stødt på sådan en "svend"???? Jeg købte på et tidspunkt noget på en af de her hunde netshop...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2007
Visninger:
1.238
hjæææælp hvis i syndes liva har fortjent at vinde må i meget gerne stemme i hendes udfordring,det ser ikke så godt ud,men den an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2007
Visninger:
399
Nye billeder af Emma:-) Så er der et par nye forårsbilleder af Emma.. Hold da op hvor hun vokser:-) Det er billede nr: 1,2,3 og 18,19 og 20 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
911
Fransk Bulldog med Stamtavle Hejsa... Er der nogle der kender et godt sted og købe Franske med stamtavle??
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
944
Bernstoffparken i morgen onsdag Hejsa. Vi er nogle stykker der mødes i morgen onsdag i Bernstoffparken kl. 16.30 - Både engelsk og franske..... Hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
1.218
Engelsk bulldog hvalpe .. Hejsa.. Jeg har en god ven, der er helt forelsket i Engelsk bulldog.. han har kigget hos to opdrættere.. og er skrev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2007
Visninger:
2.242
Puha det er svært Coca min Engelsk er 4½, og han har det ikke for godt, er hårdt angrebet af allergi, og lige pt har han 4 bylder på hans...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2007
Visninger:
1.227
Udfordringer Så alle hundevenner, har brug for jeres hjælp... hehe. Kig forbi vores udfordringer. Rocky trænger til at vinde lidt......
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2007
Visninger:
485
Anton - nedtrykt Hmm, jeg er bekymret - Anton har nu på 5 dag fået antibiotika.. Men han bliver ved med at sove super meget, og virke ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2007
Visninger:
404
"springtur" sidder og arbejder på computeren da jeg hører en mærkelig lyd, men da der ikke er mere, arbejder jeg videre. Efter ca 5...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2007
Visninger:
1.041

Annonce