Forum kategorier

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Medlemmer: 8
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
sommer spise hej balder er helt vild med jordbær , er der nogen af i andres der er det , freja kan bestemt ikke lide dem knus dort...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2010
Visninger:
516
Nye billeder Hej alle... så er der lidt nye billeder af Geyser hvis i har lyst til at se vores dejlige hund ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2010
Visninger:
336
utroligt hej jeg kan ikke rigtig fatte det , men det er faktisk i dag 6-7 at hvalpene fra i år bliver 5 mdr. hvor tiden dog fl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2010
Visninger:
480
is i varmen Hej alle. mine hunde har det rigtig varmt i disse dage. Hunde har jo ikke særlig godt af sukker så jeg har lavet hunde ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
449
bølle hejsa så har bølle været ved dyrlægen,,,,,alt så fint ud,,,han fik sin vacsine,,,,,og han var perfekt,,,,,nå men dr. li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
426
Vand Hej Alle. I dag har Geyser været ude at "bade" for første gang.... eller det var ihvertfald det der var meningen med at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
378
tænder hej alle hvor gamle var jeres hunde da de tabte deres tænder , freja var på besøg i dag og tabte den sidste tand her ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
707
Nyt fotoalbum Så har jeg oprettet et album med billeder af min lille, fynske prinsesse ;) Kig, hvis I har lyst :) Knus
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
430
Rigtig god sommerdag Håber at i nyder den lige så meget som vi gør. :0) Ozzy hopper rundt i haven og leger med vand sammen med min yngste s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2010
Visninger:
472
tunger hej vil lige høre om der er nogen af jeres hunde som har en blå plet på tungen , det har minnie nemlig og bernhard ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2010
Visninger:
536
fotoalbum hej alle jeg har lagt lidt billeder ind så i kan se os der er bag bølledrengen,,,,,,,,,,,,knus
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
281
endnu en der er kommet en mere på hg af det kuld hvalpe fra i år , han hedder cujo , så ham må vi hellere få meldt med i gruppen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2010
Visninger:
1.232
freja hej i lørdags måtte vi til dyrlæge med freja , hun ville ikke spise , drikke eller tisse , hun ville bare sove hele t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2010
Visninger:
819
Så tager han ENDELIG på. Nu skete det endelig. Ozzy er begyndt at blive en utrolig flot fyr med de ekstra kilo der er kommet på. Ved endnu ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2010
Visninger:
685
store vejedag balder og freja er blevet vejet i dag ............ han vejer 34 kg og hun vejer 28,2 kg hvad vejer i andre
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2010
Visninger:
509
minnie mor hej minnie har fødselsdag i dag , hun bliver 4 år , så der er faldet et par ekstra godbidder af knus dorte
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2010
Visninger:
221
Skal lige have lettet mit hjerte Jeg har lige indrykket en annonce med min dejlige hund Bamse. Holk kæft hvor gjorde det ondt. Ozzy er begyndt at tage ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2010
Visninger:
588
Vandhund? Nej I morges skulle Ozzy ud og tisse, troede jeg da. Han fik lige set at det stod ned i stænger og at der var en KÆMPE va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
578
rose`` hejsa,,, bøllle har fundet ud af at han godt kan lide rosevin,,lige pludselig havde han sin store tunge nede i mit glas...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2010
Visninger:
243
Hejsa I går kom jeg hjem fra sygehuset efter operation. Det var lidt sjovt at se Ozzy´s reaktion da jeg var hjemme. Har k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2010
Visninger:
376

Annonce