Forum kategorier

Bryllupsgruppen

Bryllupsgruppen

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Sker der noget spændende hos jer? Hey skønne kvinder. Sker der noget spændende på bryllupsfronten hos jer pt? Der er kun 11 dage til vores store da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
677
4 uger tilbage, og nu begynder jeg altså at få dårlige nerver!! Okay, nu kan jeg så godt mærke at jeg begynder at stresse. Kæresten er inde i byen og finde tøj, her efter 4 timer ring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2014
Visninger:
1.259
I morgen........ Bordet dækket - Tjek Kjolen hentet - Tjek Tasken pakket - Tjek Dansen øvet - Tjek Skoene gået til - Tjek Styr på m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2014
Visninger:
1.063
Ferie op til bryllup? Undskyld alle mine mange spørgsmål ;) Hvor meget ferie holdte i op til jeres bryllup for at nå det hele? Eller hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2014
Visninger:
590
To-do-liste Åhh, jeg synes jeg begynder at stresse!! Jeg har heldigvis sidste arbejdsdag i aften, og så har jeg fri indtil på tirsd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2014
Visninger:
789
Brudekjole Hej søde piger... Jeg er gået på internet jagt efter flotte brudekjoler, men tænker at jeg nok hellere snart må komme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2014
Visninger:
1.030
Æresport Vi får en æresport - men hvordan fungerer det lige i praksis? Man må jo ikke gå ud under den før man er gift, må man? V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2014
Visninger:
520
Videoer på youtube Jeg kan sidde og se alt om bryllupper i øjeblikket.. Også frierier og bryllupper på nettet.. Hvad gør I andre? Jeg tænk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2014
Visninger:
698
Vielsessamtale Vi skal til vielsessamtale ved præsten i morgen tidlig og jeg sidder og er ved at forsøge mig med at finde salmer.. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2014
Visninger:
851
Holde tale Nu er jeg nysgerrig for at høre om i holdte tale til jeres bryllup, eller har tænkt jer at gøre det? ..... Eller syntes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2014
Visninger:
741
Brudesmykker Hvad har i af planer med smykker til den store dag? :) Jeg har lige bestilt det her sæt hjem og er virkelig spændt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2014
Visninger:
1.088
Vis jeres topfigur! Jeg har haft store problemer med at finde en topfigur som jeg var tilfreds med.. Jeg har købt denne hjem fra eBay.. Hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
1.302
Så er det i morgen! Jeg skal prøve min kjole igen! Åh, hvor jeg glææææææder mig! Den skal lige lægges en smule op, så jeg skal til skrædder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
838
Uh se lige hvad jeg har købt :-D Ja er altså vildt begejstret, har købt to af dem her, som skal stå med velkomstdrinks i, så folk selv kan tage. Planen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2014
Visninger:
1.268
Vis jeres sko! Ja som overskriften siger, vis jeres sko! Eller vis nogle sko i godt kunne tænke jer! :) Jeg fandt et par fede hvid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2014
Visninger:
1.055
Hvad er vigtigst for jer / hvad var vigtigst? Ja som overskriften siger, hvad er så vigtigst for jer i forbindelse med den store dag? Og hvilke ting er for jer ligeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2014
Visninger:
1.079
Vis jeres forlovelses/vielsesringe :-D Ja vi skal da lige have en tråd med ringe, så vis din/jeres forlovelses og vielsesringe :-) Vi har ikke forlovelsesr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2014
Visninger:
5.231
Frieriet Nå, piger.. Hvordan blev I friet til? Fandt I ud af det i fællesskab, var han nede på knæ, var det en oplevelse, en ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2014
Visninger:
933
Frustrationer over familie. Ja som overskriften siger, oplever I andre så også frustrationer over familien i forbindelse med planlægningen? Folk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2014
Visninger:
625
Bordpynt Hvordan er jeres bordpynt - og hvad er jeres pynt budget sat til :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2014
Visninger:
765

Annonce