Forum kategorier

Sheltiegroup

Sheltiegroup

Medlemmer: 85
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Udstilling DSSK - Voldum Har I husket at tilmelde jer udstillingen i Voldum, - årets sidste i DSSK, og så i Midtjylland. :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2010
Visninger:
1.208
Nogen, der mangler en shetlie? Taget fra Most Wanted gruppen: Charlotte L Skrevet: 05-10-2010 09:39:25 Slet hele emnet Hej! Jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
563
STEM STEM STEM Så kan der stemmes på forside billede til oktober månede. Jeg kan ikke finde på at linke til selve albummet, men det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
861
Forside billede skal findes Nu må vi se af finde billede til oktober måned. Send jeres billede til christinaruggaard@hotmail.com. Jeg opretter e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2010
Visninger:
395
Gruppens forside billede Jeg ville høre om der er stemning for at man engang imellem skiftede billede på forsiden? Hvornår man skal gøre det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2010
Visninger:
651
Træf Jeg ville høre ad om der er stemning for træf på søndag?? Nu spørger jeg ad for jeg har nemlig min Sonja over i denn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
580
Hundens Dag i Tivoli på søndag Er der nogen af jer, der kommer? Eller har været afsted de andre år?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2010
Visninger:
391
Sheltie med "fårepels" Jeg fik for et par måneder siden en sheltie, en skøn han på 3,5 år. Han var kommet til et videreformidlingssted og der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2010
Visninger:
4.658
forkæl din hund :D ledte efter heste pandebånd på google, også kom jeg ind på denne hjemmeside hvor de oss laver hundehalsbånd :D:D:D de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
706
Opmærksomhed, når man er ude.. .... Jeg ved ikke med jer, men jeg synes at man får meget opmærksomhed, når man er ude. F.eks. i går var vi på Roski...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2010
Visninger:
697
Kunster & tricks Har i nogen sjove tricks eller kunster som man kan lære sin Sheltie? Synes det kunne være virkelig hyggelig at lære Pix...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2010
Visninger:
575
Tråd fra forum http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=410758 Merle og merle må da ikke parres eller husker je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2010
Visninger:
330
Køge udstillingen Nogen som skal udstille deres hund?? Jeg går og overvejer om jeg skal tilmelde Linda..
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2010
Visninger:
554
Hest & Sheltie Hej alle! Er der nogen af jer som både har hest og sheltie? Er ved at lære Pixie ikke at jagte hesten mens jeg rider, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2010
Visninger:
523
Sheltie han søges Ved godt at det her egentlig skulle oprettes i marked, men der var ikke ingen tilbagemelding (: Jeg har en tric. sh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2010
Visninger:
884
Jer med kasteret sheltier Vi går og snakker om at få Laddie kasteret, da han desværre er begyndt at stress'e meget over tæver og tæver i løb. Kon...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2010
Visninger:
754
GF sheltieklubben Hejsa, Jeg ved at der var et par stykker herindefra, der skulle til generalforsamling i Sheltieklubben i lørdags :-)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
1.022
Bortløben Sheltie, Brøndby Taget fra Forum: En hunde-vens hund, løb i aftes væk i Brøndby. Han bor normalt på Amager, og kender ikke området. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
535
Mislyd ved hjertet Mine forældre var afsted til årlig tjek af begge piger så de kunne få deres vaccination. Lægen kunne høre på Sonja h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
1.667
Furminator til sheltie Bruger I furminator til jeres sheltier? Hvis ja, hvad størrelse bruger i så??
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
479

Annonce