Forum kategorier

Bullmastiff Gruppen

Bullmastiff Gruppen

Medlemmer: 70
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Raceportræt i "Hunden" Jeg ville bare lige gøre opmærksom på det super flotte raceportræt af Bullmastiffen i "Hunden". Super godt arbejde af ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
491
puha :( Nu begynder det a gå den forklerte vej med småting :( Var til dyrelæge med hende i fredags og vi var alle sikker på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
1.091
Er det etisk acceptabelt? http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=37394
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2009
Visninger:
737
The World Of Bullmastiff 2007/2008 Vil bare lige påminde at det er ved at være sidste udkald for reklame- og bogbestilling: Nogle af jer kender jo alle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
1.159
Skue Har fået nys om at der er skue i juli i Gørlev.. Nogen der kender alders grænsen (hvalpe)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2009
Visninger:
1.145
Dansk Bullmastiff Klub!!!!!!!! Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvormange af jer er medlem af DBK. vores lille klub har brug for medlemme. Hvad fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2009
Visninger:
1.535
DBK forum Der var 1, der var 2, der var 3, der var 4.... ... der var 5 på Buller-tur. Der var 6, der var 7, der var 8, der v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2009
Visninger:
1.028
DBK NYT Jeg mangler en til at skrive stafetten til næste blad. Er der nogen som har lyst? Bestyrelsen har rykket deadline til o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2009
Visninger:
354
Fotograf fra Winnershow Er der nogen der har et link til hans hjemmeside, jeg glemte selvfølgelig at få hans kort til udstillingen?!
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
404
Udstilling Vejen Kan se på dkk´s hjemmeside at der er udstilling af Bullmastiff begge dage. Er det rigtig eller er det en fejl??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
433
Forbud Har lige set i en muskelhunde gruppe herinde, at terrie folkene har skrevet til folketinget. http://www.dansk-terrie...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
602
Udstilling i ålborg i morgen Nogen der har en ca. tid for hvornår den første bullmastiff kommer i ringen??
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2009
Visninger:
472
Forbud??? Har læst flere indlæg på muskelhundedebatten, hvoraf det fremgår at der er et flertal af partier der støtter et forbud ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2009
Visninger:
751
HD foto Skal have Gibson røntgenfotograferet på fredag. Skal det meldes til dkk inden eller skal jeg bare tage stamtavlen med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
777
Og ind vrimler det.... med nye små bullmastiffer...... er jeg den eneste som syntes det er ret så hyggeligt og får griller på det groveste.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
464
DBK-NYT! Hej alle. Jeg går udfra at nogle/de fleste som er medlem af denne gruppe er medlem af DBK. Derfor vil jeg bruge mu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2009
Visninger:
594
Sønderborg Hejsa... Er der nogle med Bullmastiffer i Sønderborg området??? Har svært ved at finde "legekammerater" på Simba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
271
Nu er vi hoppet med på vognen! Vi har også fået en hjemmeside :) WEEE! En stor tak til Line, for det utrolige flotte arbejde! www.weinreichsbull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
345
Nye billeder... på Harleys profil....7 og 8 mdr. gammel.... Bedre sent end aldrig...hi hi....
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
345
Nye billeder af Simba - 18 mdr Håber i kan lide dem...;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
917

Annonce