Forum kategorier

Bullmastiff Gruppen

Bullmastiff Gruppen

Medlemmer: 70
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvalpe? er der nogle der ved om der snart er nogle bullmastiff hvalpe til salg i dk? vi vil jo gerne ha en mere af slagsen og g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
652
Skole Projekt Heey alle sammen, så har jeg projekt i skolen, med frit emne, og selvfølgelig tog jeg om muskelhunde... Mit spørgsmål ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
482
Løbe med bullmastiff? Hej. Jeg vil høre om der er nogle af jer bullmastiffejere der har gode erfaringer med at løbe med jeres hund/hunde. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
1.663
Nr. Sundby. Husk nu at det er på lørdag der er sidste frist for tilmelding til Nr. Sundby d. 12. april. Håber at se mange af jer.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2008
Visninger:
419
Nummerholder Nogen der ved om man kan købe en nummerholder (udstilling) på nettet? Kan ikke finde nogen :-(
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
807
Bonzo er blevet bornholmer! http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=38407 hentede idag denne blide kæmpe ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
486
Nye billeder af Simba - Knap 8 mdr. Så har vi oprettet nye billeder af Simba.... Han er nu 8 mdr og vejer ca 46 kilo.... Håber også snart at kunne se nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
422
Nysgerrig! Hvordan gik det igår???????
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
278
Muskelhunde debatten Jeg har skrevet et indlæg i debatten om muskelhunde og sendt det til alle de aviser jeg kunne komme i tanke om, du må g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
1.045
Weeee , så hvor heldig min buller er!!!! Og doven hehe
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
906
Har jeg Den dovneste hund i hele verdenen eller er han bare typisk bullmastiff??? Når vi skal op i seng om aftenen, ligger h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
503
Er det kun .... hundene som skal have lækkerier på fredag? Ville det ikke være passende at opretholde blodsukkeret med lidt godter.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
1.248
Go' aften Danmark Jeg har undersøgt at man inden på "go aften danmark"'s hjemmeside, kan skrive til dem om en historie, eller et emne man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
1.027
Kamphund slået terrier ihjel Ganske som forventet kom turen nu til bullmastiffen, der idag i EB har gjort sig fortjent til en hel sides artikel. Bul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
1.050
Falsk drægtig Vores tæve er blevet sterilliseret sidste år, men de sidste 2-3 uger har hun opført sig meget mærkeligt. Hun gider i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
482
Et par spørgsmål Gibson er 4 måneder gammel. Vi mødes mellem 6 til 8 hunde hver dag og leger. Er en times leg for meget når han ikke er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
1.063
På fredag Jeg kan efterhånden ikke finde ud af hvem jeg har skrevet med, såååååååå vi mødes på fredag den 18/1 kl 17 på Brøndby S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
525
Tøj!! Hvis i lige mangler en trøje, kop eller....... De efter min mening fedeste kommer lidt inde. Der er over 1400 forskel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
396
Hår i røven -nej tak! Så er det Kenzo gerne lige vil vide: "Er det kun mig der er tyndhåret på bagen?"
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2008
Visninger:
562
Renlighed Se denne buller. http://www.youtube.com/watch?v=YP_oVz7vGMk&feature=related
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
417

Annonce