Indlæser...
Sortering
kan i hjælpe mig Jeg er kommet i tvivl om hvilken race der er i min hund. jeg ved at han er lab, dalmatiner og så kommer mit problem, sæ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
201
Er der ingen der kan hjælpe?? Hej derude bag skærmene! Dette indlæg har vi oprettet før, men vi fik ikke rigtig noget respons. Vi fik kun 2 rigtig...
Træning
Oprettet:
9. nov 2004
Visninger:
528
ny her - point systemet??? Undrer mig lidt over det her pointsystem. Det er åbenbart meget vigtigt for nogen. Personligt synes jeg mest kommentare...
Generel diskussion
Oprettet:
7. nov 2004
Visninger:
696
Hvor kan jeg træne ??? Jeg har et problem med at finde det rette sted at træne helst i nærheden af sorø - ringsted - Slagelse Hjælp !!!!!!!!...
Træning
Oprettet:
3. nov 2004
Visninger:
389
Feltsøg! Hej! Jeg har et stort problem! Om ikke ret lang tid skal Mille og jeg til lokalkonkurrence (igen) og denne gang er v...
Træning
Oprettet:
2. nov 2004
Visninger:
860
Kommentare til Perle! Nu har jeg snart fået nok.. Det lyder sikkert som sødt i jeres øre men jeg er begyndt at blive helt bims i knolden af ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. aug 2004
Visninger:
366
Aggresions problem Hej. Min hund er blevet meget aggresiv over for andre hunde de senere år. Den er 3 år nu og knurre og gør af hunde når ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
207
Dårlige ører. Hej alle herinde. Jeg vil høre om der er andre der har problemer med deres hund's ører. Min har det problem at nemt ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2004
Visninger:
409

Annonce