{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aussietræf 2007
  • #1   25. maj 2007 Jep det ved jeg. Vi kommer nemlig!. Tilmeldingsfristen var d. 15.05.07 for deltagere. Men tilskuere kan vist bare komme. Se her:

http://www.australianshepherd.dk

bliver hyggeligt hvis I kommer, så kan I se os dumme os i ringen (aargh)

• #2   25. maj 2007 Hmm den virker vist desværre ikke ligenu. Men det er fra kl. 9.00 (starter med ringtræning info) hos Bitta Wöhliche i Veksø (adresse: Ellevej 3, 3670 Veksø).

• #3   25. maj 2007 Lise: Ja, nu har vi jo heller ikke fået vores aussie endnu, så vi kommer skam blot som tilskuere.. Så kan vi også få os en snak med Britt, som forhåbentlig kommer.. smiley

Glæder mig meget til at se Alve igen, efter han er blevet mere voksen.. Går det bedre med sindet, efter han blev overfaldet?

Er det så første gang Alve skal i ringen? *s*

• #4   25. maj 2007 Hej igen

Jeg ved ikke om Britt (fra Dreamcatchers?) kommer. Det går fint med Alve nu, ingen traumer fra overfald. Men ja det er første (og måske sidste...) gang vi forsøger os i ringen (vi er ikke meget for det), og vi er på ingen måde ringtrænet.

• #5   25. maj 2007 Lise: Ok.. Det ligger jo kun 14 min væk, så skal da helt sikkert have lokket kæresten med.. Men vi må vel gerne tage Bella med i morgen, ik? Hun skal jo bare sidde på sidelinien sammen med os.. Eller er det kun deltagende hunde der må komme?
    Hvad byder dagen på i morgen? *s*

Kommer du så til det årlige aussietræf i august? Der skulle vi gerne have fået vores hvalp, så der skal den da med.. smiley

• #6   25. maj 2007 Det er et "Skue" og vist ikke et rigtigt træf. Anette (som har Oden, Shkan, Vilya og Holger) herindefra er med til at arrangere det (og har overtalt os). Der kommer 26 deltagende Aussies.

• #7   25. maj 2007 Lise: Nå, Alve er ikke glad for ringen? Så bliver din opdrætter vel ked af det?
    Men det er da klart at han ikke skal bruges til det, hvis han ikke kan lide det.. Jeg skal også kun til udstillinger med den kommende hvalp hvis den kan lide det.. Men krydser da fingre for det.. smiley

Dejligt at høre at Alve er kommet ovenpå igen..!

• #8   25. maj 2007 Jeg tror godt du må tage din søde hund med, men for at være helt sikker må du nok hellere spørge Annette. Hun hedder Annette R. herinde:

(link fjernet)

• #9   25. maj 2007 Jeg ved jo ikke om Alve kan lide ringen for han har ikke prøvet endnu *G*, men opdrætteren kommer også *S*. Jeg har jo ikke fået ham mhp. udstilling overhovedet, men synes skuet lyder hyggeligt, så nu prøver vi det.

• #10   25. maj 2007 Jep vi kommer kl 9.00 *S*. Vidste ikke han skulle tages på testiklerne... (tænderne vidste jeg godt *S*). Vi prøver at tage det som det kommer. Har trænet lidt stå og løbe lidt pænt rundt, men er ikke sikker på han vil med tilskuere.. men så har vi prøvet det.

• #11   25. maj 2007 Ok *S*. Han havde meget tynd mave i går (efter for mange pølsegodbidder til lydighedstræning dagen før mistænker jeg), så jeg prøver at lade være med at give ham for mange i dag.... Håber den er ok igen i morgen.

• #12   25. maj 2007 Aussie forever: Skal du også deltage med Lucca og Malley? smiley
    Ved du om vi må tage Bella med?
    Det er vidst sådan set de eneste spørgsmål jeg har.. Resten får vi jo at se i morgen.. *s*

Lise A: Nå nej, selvfølgelig ikke.. hehe.. Hjernen er vidst lidt bagude i dag.. Så bliver det spændende at se hvordan Alve reagerer på det hele..

• #13   25. maj 2007 Dina:

Forresten - der er frokost hvor man skal have en ret med for at deltage i den (også tilskuere), så det kan I jo lige overveje.

• #14   25. maj 2007 Lise: Hmm.. En ret simpelthen.. Så skal vi jo nå at handle ind i dag.. hehe.. Hvad tager du med?

• #15   25. maj 2007 Tror det bliver noget pastasalat med flute.

• #16   25. maj 2007 Lise: Okay.. smiley

Kommentér på:
Aussietræf 2007

Annonce