{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Hundetræf på fyn, for små hunde. {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle hundevenner.

Vi er et par stykker fra fyn (middelfart, odense) som er ved at arrangere et hundetræf for små hunde!
Vi kunne godt tænke os at mødes i en skov, strand mm. hvor vi evt. efter aftale kunne lade vore hunde lege og hygge sig sammen! Vi kunne så have en madpakke med..

Har du interesse i at være med i dette træf? så gå ind på hjemmesiden: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk og ind i forums debatten: ''Hundetræf for små hunde'' Der kan du tilmelde dig og din hund, ellers kan du skrive til mailadr: tullesejere@jubii.dk

Du kan læse mere om træffet, og om de krav vi stiller på forsiden af: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk

Alle de praktiske ting, som dato aktivit, mødested mm. er endnu ikke bestemt - så kom forbi, og hver med til at bestemme.
Spørgsmål ang. træffet kan enten stilles her, eller på tulles-hjemmeside!
Vi håber meget, at du tilmelder din hund smiley

Vi ses hos: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk

Med venlig hunde hilsen
Steffen og co.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræf på fyn, for små hunde.
  • #1   16. maj 2005 Hejsa...

    Ja, vi synes også selv at Tulle er en lille charmetrold smiley

    Mange tak.. Vi håber også at så mange som muligt deltager..

    Stef!


  • #2   16. maj 2005 kan da være vi kommer med ...De er vel ikke for store?

  • #3   16. maj 2005 Hejsa Dan

    Hm.. Jeg synes det er svært ud fra billeder at bedømme hvor store de er.
    Men de Franske bulldog ser da ikke ret store ud, hvor lange er de ca.?? Du kan vel ikke fortælle om deres personlighed, er de venlige osv... du skal jo huske på, at der sikkert kommer flere forskellige racer...

    Steff.


  • #4   16. maj 2005 De er små og har et skønt væsen både overfor hunde og mennesker..
    Nat herfra


  • #5   16. maj 2005 Okey...
    Men altså en hund med længden: 40-45 cm. (og længere) er en fin længde, og de kan deltage.

    Er der flere som er i tvivl om, om deres hund er for store/små, så kontakt mig.


  • #6   16. maj 2005 Hejsa....

    Ja altså, jeg har hele tiden vist at Tulle, bestem ikke er nogen ren race! Hun er en vaske ægte gade krydser: Fox terrier, dansk/svensk gårdhun, pommeranian, og papillon! det er nok de to sidste racer der kommer til at skinde mest igennem på hende. Grunden til at jeg hidtil har haft sat den på pommeranian, var fordi jeg ikke havde set valgmuligheden: Blandings hund... Jeg beklager meget, hvis jeg har forvirret nogen.


  • #7   16. maj 2005 Jeg har skrevet på din hjemmeside, at vi godt kunne overveje det, hvis der er tilmeldte nok, når det bliver aktuelt.

    Fantastisk idé!!!


  • #8   16. maj 2005 Hej Tina, har også skrevet denne besked som kommentar til din hund, men her får du den lige igen:

    Mange tak for din besked i mit forum på min hunds hjemmeside: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk jeg synes da klart at det ville være fedt hvis du kom med, helt fra sjælland ... Du skriver at du overvejer det, hvis der kommer flere tilmeldte, og den holdning kan jeg så udemærket forstå, men hvad hvis alle andre også tænker sådan? så vil der jo aldrig tilmelde sig flere, fordi de venter. Så jeg ville da mene at det bedste ville være hvis du tilmeldte dig, og så er det jo altid tilladt at melde sig ud - hvis man stadig ikke mener at der er nok tilmeldt hundetræffet for små hunde på fyn. Du er jo velkommen til at deltage i forumet på min hund hjemmeside, og måske få mere interesse i at deltage... Det kunne da være rigtig sjovt, hvis du deltog....
    Jeg håber da at du tilmelder dig, men det må du selvfølgelig helt selv bestemme.
    Vi mødes på forumet på: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk

    Nøøøj! Hvor er Bella altså over dejlig, har lyst til at holde hende.... Tulle har meget lyst til at lege med hende..

    VH
    Steffen - Tulles ejer.


Kommentér på:
Hundetræf på fyn, for små hunde.

Annonce