{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Oxbjerget {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. smiley

Ville lige høre, hvor mange af Jer der kommer på Oxbjerget i Glostrup? Vi har lige været der i dag for første gang med vores to hunde og vi var målløse!! Men på den fede måde! Stedet gik langt over vores forventninger så der vil vi ihvertfald vende tilbage til et par gange om ugen..

Kunne jo være hyggeligt at være et par stykker derude, da vores hunde elsker at lege..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oxbjerget
  • #1   22. jul 2007 Vi kommer der så ofte vi kan, fedt sted!

• #3   22. jul 2007 Vi kommer der også jævnligt.. smiley
    Når der altså ikke er oversvømmet.. hehe..

• #4   22. jul 2007 Kitt: Det ligger lige i nærheden af metro.. Hvis du ved hvor det ligger?
    Og i nærheden af rødovre dyreinternat og maxsø.. smiley

• #5   22. jul 2007 Kitt: Kommer du nogensinde i hedeland?
    Ved skibjerget? Eller ved friløbsområdet? smiley
    Er der engang imellem med Lonni G herinde fra og hendes hund Columbo.. *s*

• #6   22. jul 2007 Charlotte: Dårligt? Hvad har du hørt?
    Kommer du så nogensinde i vestskoven?

• #7   22. jul 2007 Kitt: Her ligger det (link fjernet)

Orv, havde da ikke turde tro at der kom så mange herinde fra, men altså, skulle I så ikke være friske på vi lavede en "date" med alle vores hunde??

• #8   22. jul 2007 Charlotte: Hvad dårligt har du hørt??

Vi har netop skiftet hundelegeplads da vi fik at vide igår at på den plads vi plejer at komme på, er der begyndt at komme en ung mand med sin amstaff som gerne bider i menneskerne der og med glæde tar en kamp med de andre hunde.. smiley Det tør vi simpelthen ikke, så derfor har vi nu fundet et nyt sted..

• #9   22. jul 2007 Kanon!! Altså, vores hunde er jo store, men på ingen måder aggresive! De vil bare lege.. Stella er den meget underdanige, desværre, men så kommer Money og beskytter hende eller ihvertfald aflede den anden hunds opmærksomhed.. smiley

• #10   22. jul 2007 Helene: Hvor var det henne? Ved ikke om du må nævne det i tråden, men ellers må du da meget gerne skrive det i privaten..

Og det kunne da være hyggeligt med et træf.. smiley Selvom jeg godt nok synes Bella har været lidt sær de sidste dage mht. andre hunde, men det er forhåbentlig bare en fase.. Hun plejer nemlig at elske andre hunde..

• #11   22. jul 2007 Helene: Så kan det være at Stella og Bella bliver gode venner.. Bella er lidt påpasselig med store og lidt voldsomt legende hunde indtil hun kender dem..
    Hendes bedste legekammerat er 35 kg tung og det 2 sammen leger temmelig voldsomt..
    Men hun skal nærmest lære dem at kende først.. Nogle få klinger hun bare med, med det samme, men det sker yderst sjældent med større hunde..

Men nu må vi se hvad der sker.. Hun har godt af at møde andre gode hunde.. smiley

• #13   22. jul 2007 Kitt: Ja, synes også der er super lækkert..
    Vores hunde "slipper" også lige ud af snorene, hvis der ikke er andre.. hehe..

Synes det er ok så længe hundene ikke stikker og så længe der ikke er andre man er til gene for.. smiley

Man kan heldigvis se langt frem når man går nede ved søerne.. Det er ærgeligt at det stykke af hedeland nede ved fiskersøerne og rideskolen ikke er friløbsområde mere.. Det var ellers SUPER lækkert.. Bella elskede at være der..

• #14   22. jul 2007 Charlotte: Har også hørt noget om at der er nogle der kommer med deres "kamphunde" (og nu mener jeg decideret hunde som er trænet til kamp - ikke racen amstaff eller lign) som overfaldt andre hunde, men har bare aldrig oplevet det.. De hunde jeg har mødt derude har alle været rigtig søde.. Men måske jeg bare har været heldig at komme på de rigtige tidspunkter..?

Hvor ligger bvøndby skoven henne? Det har jeg aldrig hørt om.. Er det et friløbsområde?

• #16   22. jul 2007 Kitt: Ja, det kan jeg godt se..
    Men ja, super ærgeligt for os andre.. Bella er fuldstændig ligeglad med heste.. Hun holder sig lidt på afstand, så hun er sikker på at de ikke træder på hende.. hehe..

Der er også heste i vestskoven og der har, så vidt jeg ved, aldrig været uheld med hunde der gøede af heste..
    Så det er sjovt at hundeejere kan finde ud af det, det ene sted men ikke det andet..

Jeg kom ellers rigtig tit i den del af hedeland, da der simpelthen var så lækkert..
    Måske man skulle ud og købe en rigtig lang line, så Bella kan få lov til at løbe derude i snor, men samtidig kan bevæge sig lidt omkring.. smiley
    Så bryder jeg i hvert fald ikke nogen lov.. *s*

Ved du hvor det nye indhegnede friløbsområde i hedeland ligger?

• #18   22. jul 2007 Jamen hvad siger I til at vi i næste weekend mødes derude og ser det hele lidt an? Pladsen er jo stor nok til vi altid kan gå hver sin vej, hvis hundene ikke kan sammen, men det ville forbavse mig om ikke alle hundene nu kunne sammen??

• #20   22. jul 2007 kommer heller ikke. kender op til flere AST som er blevet overfaldet der ude.
    Ser ingen grund til at udsætte mine hunde for det, og for den sags skyld heller ikke andres.

• #21   22. jul 2007 Uha, det lyder da som et kedeligt sted når man læser om folks oplevelser derude.. smiley

Kitt jeg ville mødes på Oxbjerget, men blir da i tvivl nu hvor der er så mange der skriver at de har oplevet dårlige ting der...

• #23   22. jul 2007 Desværre tør vi ikke slippe vores hunde løs hvor der ikke er hegnet ind, da de ikke er så opdragne at de altid kommer når vi kalder..

• #25   22. jul 2007 Helene H: I vestskoven er der en indhegning.. Det er godt nok ikke så stort som oxbjerget, men der er da plads nok til at hundene kan tumle.. smiley

• #26   22. jul 2007 Dina og der er ingen skrækhistorier fra??? smiley

• #27   22. jul 2007 ej nu må i stoppe.... Oxbjerget er et dejligt sted.... Jeg har været derude nu mange gange, alle tider på døgnet, og har ikke set et eneste hundeslagsmål.... Jeg har set hunde, dominere hinanden, men ejerne gik imellem, og gik så hver sin vej... Har set hunde blive sat på plads, inkl. min egen tæve, og det har været så lærerigt og hyggeligt både for os og vores tæve når vi har været der... Lige pt er hun i løbetid, ellers kommer vi der hverdag... Det er ikke så tit jeg ser muskelhunde derude mere.. Ved for nogle år tilbage, var der mange muskelhunde, men ikke mere.... prøv og kom ud og kig med jeres egne øjne, vær med til at bevare dette dejlige sted....*S*

• #28   22. jul 2007 Speedy: Vi var der jo i dag for første gang og var vilde med stedet, men men.. Når flere skriver at der er problemer med hundene derude, mister man lysten til at tage afsted igen, kan du følge mig i det???? smiley Men jeg tror da vi tar afsted igen, men så blir det uden sønnen, så vi ikke skal koncentrere os om ham også indtil vi har set stedet helt an..

• #29   22. jul 2007 Helene...Ja, kan sagtens forstå dig. Men igen, derfor skal folk komme ud og se stedet, se hundene der komme der, se hvilke mennesker det er osv. for hører man kun dårligt om stedet, så er man rigtig god til at tro at det kun er noget møg, og det kun er bidske hunde.... Men som sagt, var der for nogle år siden, mange muskelhunde derude, og det har måske skræmt en del, og kan og vil da heller ike afvise at der kan ha været en del hundeslagsmål, da der er mange forskellige hunde på et sted, men hvad jeg har set er der mange ansvarlige hundeejere derude... smiley

• #30   22. jul 2007 Nå, jamen vi våger pelsen og tager afsted i næste weekend.. smiley Nogle der vil mødes?? Jeg kan evt også om dagen onsdag-fredag, men så kommer jeg alene med de to hunde... smiley

• #31   22. jul 2007 Ja og om aftenen er der arrangeret hundekampe derude fedt sted.... Eller noget....

• #32   22. jul 2007 Helene: Vi kan da godt prøve at mødes derude en af hverdagene i den kommende uge? smiley

• #33   22. jul 2007 Dina: Kan du om dagen?? -Inden kl 14 altså?? smiley Skal nemlig nå hjem og hente barn inden 16.30 ca

• #34   22. jul 2007 Helene: Jeps, det kan jeg godt.. smiley

• #35   23. jul 2007 Dina: Det lyder da bare perfekt. Jeg kan desværre ikke i dag eller i morgen, men så er vi gamed.. smiley

• #36   23. jul 2007 Jamen hvad så med vi bare mødes kl 14?? Jeg skal bare kører omkring kl 16, da jeg li skal ha manden med fra job og så ned og hente barn??

• #37   24. jul 2007 July ja det kan vi da godt..

Dina er du frisk der også??

Hmm tror jeg må tage en hund af gangen med ind af den låge der er, for koen Stella er en springbuk af første klasse og Money er en sniger, så det blir ski nok for besværligt at få dem begge med ind på en gang.. smiley

• #38   24. jul 2007 Hvem er frisk i morgen kl 14????? smiley

• #39   25. jul 2007 July: Hvor længe plejer du at være der, bare sådan ca?? Og ja, jeg skriver lige til Dina..:)

• #40   25. jul 2007 Ja jeg kommer der heller ikke længere. Kom der flere gange om ugen for 1½ års tid siden, med Lola. Synes godt nok der kom flere og flere "uheldige typer" og deres uopdragne hunde. Folk havde bilen fuldt af Am. Bull's og de hoppede op ad folk, stod på bænke og bordene og kunne bestemt ikke lide andre hunde, der ikke var en del af deres egen flok. Også de der kæmpe Mastino napoletano kom der ude og de var bare hidsige.

Alt i alt, for mange drenge med for meget testosteron og deres "manddom" i form af en hund.....

• #41   25. jul 2007 Hejsa!!

Vil lige benytte indlægget til at takke for en pragtfuld dag med en masse solskin, glade mennesker og ikke mindst en masse dejlige hunde som bare kunne så godt sammen!! Mine to store klovne er helt færdige, de drømmer vist bare om at komme ind i mors seng, men far siger nej.. smiley

Skal vi gøre det igen en dag?? Jeg er frisk ihvertfald.

• #42   26. jul 2007 hey alle sammen.
    Har lige læst lidt på jeres indlæg. Og hvis I aksl derud igen en anden dag vil, vi da meget gerne med, da Ozzy mangler lidt legekammerater...hvis det er ok altså??

• #43   27. jul 2007 Heidi: Selvfølgelig er du velkommen.:)

• #44   29. jul 2007 Jamen vi er da helt klar på den ide July...vi var der ude igår det var nu ret hyggeligt. Jeg havde egentlig regnet med at områdetvar størrere, men det er helt fint.
    Go Søndag...

Kommentér på:
Oxbjerget

Annonce