{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Halloween K9 Biathlon for alle - {{forumTopicSubject}}

Jeg beklager hvis eventet allerede er blevet lagt op.

Jeg tænkte at der måske sidder nogle, som kunne have interesse i K9 Biathlon. Måske løber du allerede med din hund, eller måske syntes du bare det kunne være sjovt, at komme lidt ud.

Halloween K9 Biathlon d. 31.10 - 1.11 afholdes nu som virtuel løb.

Der er blevet stablet baser op rundt i hele dk, som man kan melde sig til. Frivillige har lavet en 3 , 6 eller 12 km forhindrings bane, som man så kan få lov at løbe.

Der er også mulighed for, at man selv bare løber en tur med lidt forhindringer.
Der er medalje, start nummer og en rigtig fin goodie bag til alle tilmeldte.

Hop ind og kig, måske er der en base tæt på. Hvis man altså ønsker selskab :).


Selv er vi tilmeldt en base i Sæby.
https://www.facebook.com/K9-Biathlon-for-alle-109447500896709/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halloween K9 Biathlon for alle -
  • #1   8. okt 2020 Jeg har tilmeldt mig, og løber efter planen med begge hunde smiley Af samme årsag, er jeg nødt til at løbe hjemme i vores egen skov, hvor Dorit kan være løs eller i flex, for hun pure nægter at løbe i elastikline smiley

    Jeg tænker at vi klarer de fleste af vores forhindringer på en skovlegeplads, hvor der både er noget balancedims for hund og fører, kravle under/hoppe over ting, armgang for hundefører, svævebane for hundefører med indkald af hunde og sikkert også andre sjove ting smiley

    Jeg glæder mig allerede til at se billeder og film af alle jer andre i weekenden smiley

    Og FEEEEEEDE goodiebags til deltagerne, og den vildeste medalje smiley


  • #2   8. okt 2020 Haha den lille prinsesse :p!
    Det skal nok blive sjovt alligevel ! Især når du har begge hunde med !

    Der er faktisk rigtig mange muligheder, hvis bare man er lidt kreativ ! Er sikker på i nok skal få en fest også.

    Vi skulle gerne have film og fotograf folk, til løbet i Sæby. Jeg har i hvert fald selv meldt mig og kamera som frivillig hehe. Det er nemlig rigtig sjovt, at kunne se billeder derfra!

    Den er MEGA fed medaljen ! Og en kæmpe pose man får med , med alle mulige ting smiley


  • #3   8. okt 2020 Det bliver så sjovt! Jeg har lige målt min rute, og den er ca. 3,3 km. Jeg er spændt på hvor meget af turen Dorit vil løbe smiley Og så skal jeg lige have standeret at nogen kommer med en trillebør, så jeg kan køre hende i den smiley

    Hvordan fa’en får du smidt ham den langbenede i en trillebør? smiley


  • #4   8. okt 2020 Hehe troede hun var sådan en turbo dame :)? Det måske lige overvurderet nok, at løbe hele vejen. Så går man selvfølgelig også glip af en masse !

    Tjaa, lad os bare sige at lige den forhindring, bliver med straf point. Hehe. Nones er en kylling, han skal fandme ikke op i sådan en ! Den er total ustabil jo !


  • #5   8. okt 2020 Mega fedt initiativ! Min ankel er desværre skadet pt og løber derfor ikke lige nu smiley Næste gang vil jeg vildt gerne med

  • #6   8. okt 2020 Dorit KAN sagtens løbe (særligt i mit tempo), men det er mere om hun lige gider smiley Hvis jeg forsøger at tvinge hende til noget, er hun typen der bare nægter smiley

    Hun synes til gengæld at den der trillebør er ret sjov, for man får mega meget mad i sådan en smiley

    Bella får lov at slippe - jeg skal ikke risikere at jeg styrter med hende, så hendes knæ går i stykker. Så hun holder med Nones, og siger at det ikke er noget for rigtige hunde smiley


  • #7   8. okt 2020 Haha, åh man har vel selv egen mening om tingene smiley det så sjovt.

    Nones kan slet ikke engang koncentrere sig om maden, han syntes bare den er mega useriøs og ikke værd at bruge tid på smiley
    Den er faktisk også lidt farlig, eller kan i hvert falde blive det. Kan godt forstå du passer på Bella.


  • #8   8. okt 2020 Vi løber selvfølgelig sammen med Team Nordsjælland, som er én af vores faste løbeklubber.

  • #9   8. okt 2020 Yorkiebanden, løber du med alle 3 smiley ?

  • #11   8. okt 2020 I løbeklubber ja, så er alle 3 med.
    Til stævner/arrangementer hvor jeg er alene afsted, har jeg kun én hund med.


  • #12   8. okt 2020 Her er alle 3 til løb.

    profilbillede
  • #14   8. okt 2020 Emilie, du kan enten mødes med andre, på et af de steder der tilbydes, eller du kan lave din egen rute. Hvis du laver din egen rute, skal du bare sørge for at der er nogle udfordringer undervejs, som helst skal løses med samarbejde mellem dig og hunden(e). En af udfordringerne skal være, at hunden skal køres 5 meter i trillebør.

    Bortset fra det, så behøver man ikke lave trillebør-udfordringen, hvis du eller hunden(e) ikke er ok med det. Udfordringerne skal bare være sjove og hyggelige, og antallet behøver ikke stemme helt.

    Jeg har spurgt til om det gjorde noget, at jeg løber med 2 hunde, og at den ene ikke laver trillebør-udfordringen, og svaret var, at så længe jeg og hundene får noget frisk luft, motion og har det sjovt, så er alt godt smiley


  • #15   8. okt 2020 Haha, det lyder sjovt, det må jeg da lige kigge på!

    Jeg har været til biathlon løb i Haslev, hvor trillebøren også var en af udfordringerne, det faldt ikke i god jord hos Sam, som var noget skeptisk, det gav også straf point, vi har ikke prøvet trillebør siden, jeg tror stadig han tænker "nej tak" smiley smiley

    Jeg har fået fast lukkevagt hver mandag og har haft det i et par måneder nu, så jeg har slet ikke mulighed for at løbe med løbe klubben i Nordsjælland mere, øv hvor er det bare ærgerligt smiley


  • #16   8. okt 2020 Og ham den unævnelige tosse er ikke en del af det

  • #17   9. okt 2020 Æv har ikke nogen trillebør, det lyder ellers sjovt

  • #18   9. okt 2020 Jeg tror kun han var ambassadør for det ene store event på vilhelmsborg.

    Jeg kan i hvert falde ikke finde noget om, at han skulle være indblandet i selve projektet.


  • #20   9. okt 2020 De tjekker ikke noget. Det er bare for at gøre det sjovt.

    Canicross er ved at blive udbredt, og ved at de gør det på den her måde, kan de få mange nye med, som får det prøvet af, og som samtidig får en fed medalje og er med i fællesskabet om løbet.


  • #22   9. okt 2020 Vi har 3 km på vores nærmeste base smiley

  • #24   20. okt 2020 Antal tilmeldinger=antal medaljer smiley



  • #26   20. okt 2020 Emilie kom endelig ! Man bliver sendt afsted med godt mellemrum og man bestemmer selv tempo ! Husk lige at deltage i begivenheden under Sæby gruppen, hvis du kommer smiley

  • #27   20. okt 2020 Niveauet er vitterligt for alle smiley Jeg var med til et Dirty Paws-løb, hvor vi var en flok på 10-12 stykker som GIK med vores corgier smiley

    Hvis du vælger en base, skal I være forberedt på at der kan være udfordringer, hvor I fx skal ned i vandet eller bære hunden. Men igen, er der udfordringer der er for svære for hund eller menneske, springer man bare den udfordring over smiley

    Målet med Halloween-løbet er at skabe opmærksomhed om K9 Biathlon, og at få folk ud og have det sjovt med deres hunde smiley


  • #28   20. okt 2020 Og alle skal tilmeldes og betale for. Også i forhold til corona, så skal vi vide hvor mange der er tilmeldt.

  • #31   20. okt 2020 Så få din veninde til at skrive til Pernille som står for det. Jeg ved der meget planlægning i start tidspunkter ovs smiley

Kommentér på:
Halloween K9 Biathlon for alle -

Annonce