{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

DK sødeste hund hvordan er det gået??? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg vil da lige høre hvordan det er gået for hver især??? )ja jeg kan/kunne ikke komme med iår så håber da på jeg kan næste år) og måske nogle der har nogle billeder man må se????
håber da at høre fra jer....
jeg vil vide alt både godt og dårligt *GG* c",)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DK sødeste hund hvordan er det gået???
  • #1   10. aug 2007 Monica: Skiilotte har taget nogle billeder.. Så du kan da gå ind og kigge på hendes profil.. smiley

• #2   10. aug 2007 var lige inde og kigge dejlige billeder men jeg vil vide mere og se mere *SS* hi hi slet ikke nogle der var med eller hvad?????

• #3   10. aug 2007 (link fjernet)

• #4   10. aug 2007 Vi var med i Kolding..

Dommeren gad dårligt nok at kigge på Bella.. Bella syntes heller ikke han var specielt spændende... Han havde ikke noget at spise eller noget der kunne kastes, så hvorfor bruge tid på ham.. :0)

Dommeren ved A parasollen sad på et tæppe på jorden. Hun snakkede meget mere med hundene.. Man skal altså gøre sig lidt spændende hvis man skal overgå alle de andre indtryk der er sådan en dag...

• #5   10. aug 2007 Hvis andre er intresseret i at se billeder er der her et tætter link på billederne har lige været igennem dem alle de er gode... (ville godt se alle dem der var udtaget *S*) men her er linket

(link fjernet)

• #6   10. aug 2007 Charlotte: vi havde domme r Camilla m. Og hun har selv spidshunde, men hverken Vanni eller Dixy eller de andre spidshunde, som kom til hende gik videre, så jeg tror ikke bare de valgte, hvad de selv havde erfaring med, for så skulle spidshundene være taget ud

• #7   10. aug 2007 må jeg spøger kan i finde nogle steder hvor de er billeder af dem de har udvalgt??? jeg kan nemlig ikke finde nogle :o(

• #8   10. aug 2007 under Århus billederne, der er det 2. billede en af dem som gik videre (mener jeg)

• #9   10. aug 2007 der står ikke noget så man må gætte sig frem og det kan man jo heller ikke så godt det er derfor jeg efterlyser et sted hvor man kan se billeder af de hunde nå jeg må jo bare vente til når jeg kommer hjem efter arbejde men det bliver sent så der får jeg nok ikke det set og imorgen skal jeg også på arbejde så kommer nok ti at se dem søndag først (hvis jeg får tid der for jeg vil jo også gerne være sammen med mine dyr og min forloved :o) men jeg skal nok nå og se det....

men er der ikke nogle herinde fra der der er gået videre???

• #10   10. aug 2007 Vi blev heller ikke udvalgt i Odense.. Men vi kom da i Nyhedsavisen om onsdagen i stedet...
    Jeg mener først de offentliggør samtlige 80 hunde i aften... Starter tv-showet ikke også i aften på tv2?

• #11   10. aug 2007 vi havde det rigtig hyggeligt . . ;o))
    varmen tog lidt på hundene . . men de hyggede sig da stadig . . ;o))

Tirsdag var vi i Kolding hvor Kambei slet ikek gad kigge på den dommer der .. hva faaen skal jeg glo på ham for tænkte han sikkert . . *GGG* .

Onsdag tog vi til Kolding hvor jeg huskede kameraet . . overraskende nok . . ;o)) vi havde Sam og Toy med og det gik faktisk rimelig . . vi skulel til en af gæeste dommerne men vi gik sidst i køen så blev spurgt om vi ikke gå over til ham der sad ved siden af . . neej det gad vi skii ikke for ham var vi ved dagen efter . . så kom hun igen vil i så gå over til Irene . . jaa og vi var gået . . *GGG* . gik faktisk overraskende godt . . hun virkede meget nysgerrig i racen . . og vidste godt det var akita osv . . og vi snakkede da også et godt stykek tid da vi var sidst i køen . .

Meen nej ingen gik videre .
    men vi havde en god dag og hundene lød at komme med og det er det der betyder mest . . ;o))

• #12   10. aug 2007 Bertha blev en af de 10 der gik videre fra Århus. Så vi er bare SÅ stolte af hende! Vi havde også en rigtig hyggelig dag og fik hilst på mange dejlige hunde.

• #14   10. aug 2007 Vi var i Viborg og blev heller ikke valgt ud, men der var nu også mange søde hunde:-)

Tilgengæld fik Miki charmeret sig ind på TV2's filmhold med lidt hundesang;-)

• #15   10. aug 2007 Så han kommer muligvis med i programmet på TV2 den 24. august:-)

Kommentér på:
DK sødeste hund hvordan er det gået???

Annonce