Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gorenje opvaskemaskine viser fejl F11 på display 1.120 kr.
  • Reoler op og hænge 500 kr.
  • Toilet løber konstant 2.200 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Havearbejde for to friske gutter 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder fra træf i Søndermarken !
  • #1   12. jun 2005 *lol*
    Ja hun kan klare sig selv.

Der dukkede en anden amstaff hvalp op, som løb hen mod Bella. Ejeren gidspede og prøvede at kalde den til sig. Men min veninder råbte bare: Bare rolig hun kan klare sig selv!
    I samme øjeblik sad Bella i læben på den, og den løb væk med halen mellem benene.
    Ejerne til Amstaffen var meget begejtret og grinede højt.

• #2   12. jun 2005 æv, jeg ville også ha' været med, håber i gider gøre det en anden dag så Nicki og jeg kan komme med.

Det ser ud til i har haft en hyggelig tur

• #3   12. jun 2005 Ja vi gør det igen!!!

Vi annoncerer det herinde i god tid, så vi kan blive endnu flere. Det lader til at være et ok sted der i kbh, og meget centralt for alle.

Næste gang tager vi bare tæpper og drikke med, så det kan blive en lille picnic.

• #4   12. jun 2005 Chimp
    Du når med næste gang ;o) Og vi glæder os allerede!

• #5   12. jun 2005 ville gerne, men tør ikke tage fede med.... han kan slet ikke styre alle de små hunde, der fiser rundt om benene på ham og at han ikke må sætte sig på dem

• #6   12. jun 2005 Holda op nogle super gode og herlige billeder - de hund har da moret sig kongeligt og lært en masse om hunde-sprog idag *S*

*LOOOL* go go go Bella, hun styre da bare flot hendes grænser - kan Misja komme på et kursus hos hende ? *S*

• #7   12. jun 2005 Karina--->
    Ja hun er min lille tøs ;o) Lille Freja lærte vidst også lidt af hende til sidst. *lol*
    Men ja Bella kan sit hundesprog til punkt og prikke. Meget facinerende. Især nr jeg har haft en hund, der ikke kunne noget som helst i hundesprog. Den knurrer når Bella slikker hende ved mundvigen. Så er der noget galt. *griner*

Anne--->
    Hva? Vil han sætte sig på dem? *lol* Så ved vi da hvor vi har dem alle sammen henne.

• #8   12. jun 2005 Ja de er blevet rigtig gode de billeder...

Anne så tag du ham bare med, men sørg lige for det er Gizmo han sidder på så han ikke smutter på damejagt hele tiden,,, blev lidt træt af at hente ham!!!!!

Kommentér på:
Billeder fra træf i Søndermarken !

Annonce