{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Første udstilling, første tur i store ring {{forumTopicSubject}}

Sødeste Nitro smiley
Igår var vi afsted til hans første udstilling, DKK Nordisk udstilling i Århus.
Han er kun lige blevet 3 måneder smiley

Han var den sejeste at have med i byen!
Og sikke en debut han fik smiley

Bedste baby i racen smiley hvilket jo er en billet til store ring!
Jeg havde på forhånd besluttet at skulle vi stå i den situation, så skulle det være på hans præmisser.
Og med hans håndtering af hele dagen valgte vi at tage oplevelsen med.

Og det var godt vi gjorde det!
For vi kom hjem med 3. Bedste baby af alle racer smiley
Best in show 3


Jeg er SÅ mega stolt af min lille hundehvalp og jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer!
Hans første udstilling, hans og min første tur i store ring.
For selvom jeg har udstillet i 8 år har jeg aldrig prøvet at være i store ring på en rigtig udstilling smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første udstilling, første tur i store ring
  • #2   29. maj 2022 Super flot! Kæmpe tillykke!

  • #3   29. maj 2022 Super godt gået smiley

  • #4   30. maj 2022 Stort tillykke smiley

  • #5   30. maj 2022 Stort tillykke. Jeg er ikke ligefrem udstillingsfanatiker. Men opdrætter bad mig udstille Clinton et par gange. Først gang var i Dansk Terrier Klub i babyklassen (primært fordi opdrætter kom til den udstilling). Vi endte også i store ring og blev nr 3 af alle terrierracerne. Det startede med ca 20 og tilsidst stod vi kun 4 tilbage. Det var min første og sikkert også sidste tur i store ring smiley Jeg tror min lille røde fyr har charmeret dommeren med et øre op og et øre ned og sine fjollerier.

  • #6   30. maj 2022 Der må være noget med første udstilling og nr. 3 i store ring, for det skete også for mig. smiley

    Det var så i hvalpeklasse, men det var i hvert fald ikke fordi, jeg brillerede med min fremvisning i raceringen, for jeg tabte snoren og mine præmiebånd fløj fra mig, så jeg måtte stæse efter dem. Men han vandt klassen og blev så efterfølgende nr. 3 i store ring. Det var en udstilling for en masse samarbejdende specialklubber, og præcis hvor mange hvalpe, der var i store ring husker jeg ikke, men der var en del.


  • #7   30. maj 2022 Stort tillykke med skønne Nitro’s udstillingsdebut. smiley Jeg vil glæde mig til, at møde ham “live” smiley
    Walther endte også som nr 3, i store ring. Det var i gruppe 10, han blev nemlig BIR. smiley smiley smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Første udstilling, første tur i store ring

Annonce