827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Åbent hus på Fyns Hundecenter i morgen Åbent hus på Fyns Hundecenter i morgen

Jeg var inde i en dyrehandel i dag, hvor der hang et opslag om at der var åbent hus på Fyns hundecenter (som også er et af dyrenes beskyttelses internater.) i Årslev i morgen fra kloken 12-16.
jeg nåede lige at læse noget om at man kunne prøve noget agility med sin hund, og så gad jeg ikke at læse mere, fordi opslaget hang i døren og fordi jeg regnede med at jeg kunne finde noget på deres hjemmeside.
Nu har jeg så kigget på deres hjemmeside og der står absolut intet om det arrangement, desværre.

Så var det at jeg tænkte på om der er nogen herinde fra der ved noget om hvad der skal ske til det arrangement og som måske oven i købet skal med?

Jeg håber at høre fra nogen. jeg vil nemlig gerne med, men jeg vil meget gerne vide hvad der skal ske først.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbent hus på Fyns Hundecenter i morgen
  • #1   2. okt 2004 Så har jeg været af sted, selvom jeg ikke helt vidste hvad der skulle ske, og det var svært at finde, men det var turen værd. Det var nemlig spændende.
    odense politi var bl.a. at lave en opvisning med deres politihunde og Poul Thomsen kom og lavede noget hund og hund imellem agtigt noget hvor to hold skulle svare på nogle spørgsmål om alle mulige dyr, i anledning af dyrenes dag på mandag.
    Ja og så fik vi jo afprøvet agilitybanen. Frenja var rimelig god i betragtning af at hun aldrig har prøvet det før. Nickie brød sig ikke om det. Han lider vist af højdaskræk, for han ville ikke op på broen. Han ville kun springe.

Vi fik taget lidt billeder, som kommer herind, når de bliver fremkaldt.

Mvh Karina

Kommentér på:
Åbent hus på Fyns Hundecenter i morgen

Annonce