{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Aars udstillingen under al kritik {{forumTopicSubject}}

Vi deltog i Aars udstillingen igår, og jeg kan ikke sige noget som helst godt om forholdene der.

For det første var myndernes ring på størrelse med et frimærke, så de store mynder - borzoi, saluki, irsk ulvehund osv, fik ikke bedømt deres bevægelser, fordi ringen ganske enkelt var for lille til at hundene kunne løbe i ringen.

For det andet så var det ganske enkelt umuligt for tilskuere at se mynderne, for der var ganske enkelt ikke fysisk plads til at de kunne komme i nærheden af ringen - min gemal og vores børn kunne slet ikke se, da Laps var i ringen, for de kunne simpelthen ikke komme hen i nærheden af ringen.

Hvis tilskuere ville se mynderne, så var de bogstaveligtalt nød til at stå inde i selve ringen, for der var ikke så meget som 10 cm fri plads nogen steder.

Min gemal skulle betale 50 kr for at komme ind til udstillingen, men brugte det meste af dagen sammen med vores 3 børn, ude på p-pladsen og på det sofa arrangement der var udenfor toiletterne for der var bogstavelig talt ikke plads til dem inde i messecentret.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at arrangørene kan få sig til at forlange 50 kr pr. næse, når tilskuerne kun kan få lov til at se hundene ude på p-pladsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aars udstillingen under al kritik
  • #1   14. okt 2007 Ja og berner sennen og broholmerne havde også masser af plads, men da vi kom med vores mynder var der ikke engang plads til os som skulle vise vores hunde frem, vi fik faktisk besked på, at vi da bare kunne opholde udenfor indtil vi skulle i ringen med vores hunde.

Vi var faktisk nød til at få et bestyrelsesmedlem til at fjerne berner sennen-folkene så vi kunne få lov til at være i nærheden af vores egen ring.

• #2   14. okt 2007 Vejret var dejligt i går, så det havde da ikke været det værste at skulle vente udenfor - jeg var der også forresten smiley

• #3   14. okt 2007 til Pia P

Min gemal stod udenfor med vores tre børn, hvor den yngste er 4 måneder fra kl 10.00 til kl 13.30.

Det var jo ikke fordi de stod i kø for at komme ind - og det kan da iøvrigt ikke passe at det skal koste 50 kroner for at stå ude på deres p plads.

en udstilling er jo også beregnet til at mulige hvalpekøbere kan se hundene, men det tillod forholdene jo simpelthen ikke.

• #4   14. okt 2007 Jeg udstiller ikke selv men bliver rasende når jeg er der som tilskuer.

Nu kikker jeg schæfere, og ved gud om de ikke altid er gemt væk, langt væk, så ikke engang personalet ved hvor de er.

Jeg ved godt mange er urolige over schæfere, men de betaler samme pris som alle andre, og der findes altså folk der kommer for at nyde lige dem dem.

• #5   14. okt 2007 Jeg var en af tilskuerne til whippet, og det var godt nok ikke det nemmeste projekt at se dem. Så kan kun give dig ret Lise!

Ps. Sikke en skøn whippet du har :o)

• #6   14. okt 2007 Lise, ikke at forklejne du måske har haft en dårlig oplevelse på udstillingen, men var der ikke en stor legeplads og meget andet netop til børn? eller husker jeg forkert .............. noget andet er, hvorfor mener du at en udstillinge er beregnet til at potentielle hvalpekøbere kan se hundene? En udstlling er netop det værste sted at møde folk da mange er så stressede i forvejen ............. jeg har ikke tid til at snakke med folk når jeg udstiller hunde eller skal følge med i bedømmelserne, tværtimod - vil helst være fri - der er så megen tid ellers til snak, men ikke på en udstilling hvor man kommer for at údstille sin hund .......... jeg var ringsekretær i går, dog ikke for Myndeklubben - er de der ikke også i dag forresten ?

• #7   14. okt 2007 tør man spørge hvorfor du skriver at din hjemmeside er (link fjernet) ?

• #8   14. okt 2007 jeg tænkte på om ikke i bør gør dem som stod bag udstillingen opmærksom på problmet??? Så de ikke gå og tror det var en succes

• #9   14. okt 2007 den udstilling var ba for dårlige,,,,, bis show... hmmm sjovet nok var de ikke færdi med os(gruppe 3) og vi havde så vores engen bis gruppe 3 som så blive afholdet en havl timen efter den anden.... og sjovet nok var det fanks ats som vandet bis men kun blive nr 2 i bis gruppe 3.... lidt underliget,,,, syndes der var malge på ledes på den udstilling....

plus da vi var i gang som de siste i ring 10 (som var den ring der var så langte efter.... da vi var i gang med best tæve skulle farte sætte op,,,, hun havde ikke lige tid til at se dem løbe sammen,.... det blive ba som vi kom ind i ringen,,,,,
    champ unghund mellem også åben,...... hmmm ja fedt at vinden åbenklasse også stå bagerst.... der ved blive 4 vinder... og langt fra certe.... og lad mig sige det sådan,,, den melle klasse der stod foran mig er ba super og skulle i hverfald ha haft cert vis ikke vi var fin nok til det 1pr 1 vider åbenkalsse

• #10   14. okt 2007 Vi bruger så udstillingerne netop til at komme i snak med mange mennesker der kunne have interesse for vores race. Det er absolut en af grundene til at vi kommer der, hvor skulle vi ellers vise dem frem henne. Når så først folk har set dem ja så kan de komme hjem til os senere. Denne udstilling kender jeg intet til, men jeg synes det er vigtigt der er plads til at nysgerrige kan komme og se på.

• #11   14. okt 2007 Enig Vibeke...........Og folk har vel krav på at kunne se noget eftersom man betaler for at komme ind.

• #12   14. okt 2007 Til Pia P

Det spørgsmål er jo udenfor emnet, så det kunne lige så godt være skrevet i en privatbesked.

Den hjemmeside linker jeg til, da jeg er det 3 medlem af Klan Lhaghana.

• #13   14. okt 2007 Janie F .... 45 dejlige år . - og hunde ejere betaler meget mere for at få en bedømmelse på deres hunde, så må folk der er interesserede vente eller henvende sig efter en udstilling - man går vel ikke til fodbold for at tale med spillerne men for at se spillet og det samme er for en hundeudstilling - hver ting til sin tid for så er der TID til det der er relevant -

Lise, hvis du ønsker en privatbesked, burde du være den der skriver een først - forstår ikke lige det med "Klan Lhaghana"

• #14   14. okt 2007 Team vomløs (Gitte) nu også med tosafoto : - hvorfor tror du at udstillingen ikke var/er en succes? den var da udmærket - og er der jo også i dag

• #15   14. okt 2007 Pia.....jeg går da til fodbold for at se kampen!

Jeg betaler skisme da ikke for at komme ind og se dem efter bad og omklædning på vej hjem.

Det var da en underlig sammenligning synes jeg.

• #16   14. okt 2007 Pia - Nu forslog hun jo bare at man snakkede med folkene bag, for at komme med konstruktiv kritik - hun sagde ikke at det ikke var en success. Af hvad jeg kan høre fra de andre, har det ikke været en særlig god udstilling for dem, så skal du vel ikke pådutte alle at sige det var en udemærket udstilling?

• #17   14. okt 2007 må give Janie ret - det var da den mest underlige sammeligning.
    Jeg mener da også at en udstilling er for at folk kan komme og se de forskellige racer og evt tale med ejer og opdrætter at netop den race man måske overvejer at anskaffe sig. at nogen ikke kan overskue at tale med folk når de udstiller, betyder da ikke at vi andre ikke kan det.
    hvis det ikke var derfor folk skulle kommer, hvorfor for så overhovedet sælge billetter til tilskuer? hvis tilskuerne har betalt for at komme ind, så skal forholdene da også være så de kan sre noget - ligesom forholdene skal være i orden for hunde og udstiller

• #18   14. okt 2007 var der også, synes det var en udemærket udstilling, men vi havde så også det plads vi havde brug for, synes jeg...

• #19   14. okt 2007 Jeg var der både igår og idag... Jeg så slet ikke mynderne, så mon ikke i var gemt godt væk? Anede ikke at i var der...
    Skal siges at der var meget bedre plads idag.

• #20   14. okt 2007 Jeanet R

Det var kun igår der var mynder, men vi var bestemt gemt meget godt, og jeg kan sørme godt forstå, at du ikke fik øje på os.

• #21   14. okt 2007 Ja ved godt det kun var igår, men jeg så jer desværre ikke smiley
    Kan i ikke klage et eller andet sted?

• #22   14. okt 2007 Nej hvor var det da frækt af dem, at flytte på sidelinien - de havde da ellers plads nok i forvejen smiley

Kommentér på:
Aars udstillingen under al kritik

Annonce