403 visninger
|
Oprettet:
Herning idag {{forumTopicSubject}}
Hello,
Hvem er i herning idag og kigge?
Vi kører om lidt derned. Der er også stumpemarked, så noget for mig og nogen for kæresten
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Det er reservedele til biler, :o)
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
jul 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 428
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
min franske bekendt kom forkert brandstof på sin karborator torsdag og er uden elektrisitet - så vi prøvede et par mekanikere i går, der ikke kunne hjælpe - da vi kom tilbage ville franskmanden parkere på græsset med det resultat at han ikke kunne komme derfra og vi måtte have tilkaldt Autohjælp via Frankrig - sikke en forestilling !!! så mente jeg han kunne få strøm fra en kontakt jeg har udenfor men i går aftes lige som vi skulle til at afsted og ud at spise kom grundejereforeningens formand og sagde at franskmanden ikke måtte holde mere end 24 timer samme sted !??? Middagen var ødelagt af lidt dårlig stemning ved tanken om, at franskmanden skulle sove endnu en nat i camperen uden varme hvilket han så måtte - her til morgen er han kørt til Herning og gæt: hans camper er gået i stykker ! Men noget godt er der kommen ud af det : vi har fået kontakt med en ung pige, der kan tage Thot og Kira, vore 2 basenji ! nu skal jeg bare finde ud af at komme til Herning i morgen ...
Herning idag