{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herning idag
  • #1   3. nov 2007 Må en sjællænder spørge hvad stumpemarked er, Pia.??

• #2   3. nov 2007 Hihi Solveig
    Det er reservedele til biler, :o)

• #3   3. nov 2007 Aha......det tror jeg ikke vi har her på øen....det må vi købe hos skrot-handleren.griner.

• #4   3. nov 2007 Hehe, det er hvis ogfså en slags skrothandler, er ikke helt inde i det kan huske jeg også så underligt på min kæreste første gang han sagde stump-marked, a hva sagde du????:o)

• #5   3. nov 2007 Skal også til herning om ikke så lang tid..

• #7   3. nov 2007 vil I høre lidt om hvad der er gået forud for Herning for os ?
    min franske bekendt kom forkert brandstof på sin karborator torsdag og er uden elektrisitet - så vi prøvede et par mekanikere i går, der ikke kunne hjælpe - da vi kom tilbage ville franskmanden parkere på græsset med det resultat at han ikke kunne komme derfra og vi måtte have tilkaldt Autohjælp via Frankrig - sikke en forestilling !!! så mente jeg han kunne få strøm fra en kontakt jeg har udenfor men i går aftes lige som vi skulle til at afsted og ud at spise kom grundejereforeningens formand og sagde at franskmanden ikke måtte holde mere end 24 timer samme sted !??? Middagen var ødelagt af lidt dårlig stemning ved tanken om, at franskmanden skulle sove endnu en nat i camperen uden varme hvilket han så måtte - her til morgen er han kørt til Herning og gæt: hans camper er gået i stykker ! Men noget godt er der kommen ud af det : vi har fået kontakt med en ung pige, der kan tage Thot og Kira, vore 2 basenji ! nu skal jeg bare finde ud af at komme til Herning i morgen ...

Kommentér på:
Herning idag

Annonce