{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Børnenes og hundenes dag i Hvidovre {{forumTopicSubject}}

Aktiv Sommerferie og Dansk Hvid Schæferhundeklub holder den 6. august børnenes og hundenes dag i Byparken ved Avedøre Station fra kl. 11.00 - 15.00, tilmelding fra 11.00 - 11.30.

Børn kan komme med deres hund og få en dommers bedømmelse af hunden, ligesom der vil blive fortalt lidt om de forskellige racers oprindelse osv.

Gratis adgang for børn og unge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnenes og hundenes dag i Hvidovre
  • #1   21. jul 2005 Hej Dina og Natasha

Alle hunde racer er velkomne, vi har lavet det for også at vide at børn og udstillinger hører sammen, hvad enten det er et dejligt gadekryds eller en racetytisk hund med stambog.
    På hjemmesiden www.hvidschaeferhundeklub.dk er der billeder fra sidste år, hvor omkring 60 deltog og 22 børn var i ringen.
    Som dommerne sagde efterfølgende "hvor var det sjovt og herligt", selv om det var en regnfuld sommerdag, og alle børnene var glade for de fik et diplom, medalje og en dommer bedømmelse med hjem af familiens kæreste.
    En ide som iøvrigt også kunne bruges til byfesten, gadefesten, dyrskuet, på campingpladsen eller hvad man nu holder. Har børnene det sjovt har resten af familien det også var'
    vores filosofi da vi i hvid Schæferhundeklub fik tanken om sådan en ferie aktivitet.

• #2   21. jul 2005 Hej Dina

Jeg glæder mig til vi ses, og taler du med andre der syntes det kunne være sjovt, så er Byparken ved Avedøre Station, Naverporten, i Hvidovre stor så der skal nok blive plads til alle.

• #3   11. aug 2005 Hej alle sammen der har læst de forskellige indlæg om børnenenes og hundenes dag i Hvidovre.

Dagen blev en succes, 19 hunde deltog og der var omkring 100 der kom for at se de glade børn samt de dejlige hunde og deltage i Fritidsbutikkens Loppemarked der blev afholdt i frobindelse med børnenes og hundenes dag.

Jeg kan fortælle at vi allerede har aftalt med repræsentanter fra arrangøerne at vi mødes igen den 5. august 2005 i Byparken ved Avedøre Station i Hvidovre.

Så jeg der ikke kunne være med i år, eller jer der var med og som gerne vil komme igen, sæt allerede nu kryds ved den 5. august næste år.

Mange hilsner

Frank Sørensen

Kommentér på:
Børnenes og hundenes dag i Hvidovre

Annonce