{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Lufte-legetur Kbh/omegn {{forumTopicSubject}}

Hej med jer:)

Vi efterlyser nogle luftevenner/veninder.

Efter afsluttede eksamener har jeg fri frem til 4.februar - Dejligt, men vi savner nogle at dele vores daglige formiddags/eftermiddags lufteture med, da ejerene af vores luftetursslæng er på arbejde eller har travlt med uafsluttede eksamener:)

Kaiser har en masse krudt i bagdelen han godt kunne tænke sig at få brændt af og det gøres jo bedst i fuld fart over grønsværden sammen med en anden firbenet:)

Vi er bosiddende på Østerbro, så der er rig mulighed for at lufte i de forskellige parker med snor - Uden snor kan gøres i de indhegnede 'løse hunde områder' bla. ved HC Ørsteds Parken - Eller vi kan drøne på stranden og gå en lang tur.

Kaiser er en rigtig klumpet fjollemås - Kan virke voldsom ved første øjekast (der skal jo lige snuses og hilses og læses kropssprog ved første møde) men 'klimatiserer' sig efter den anden hunds lege-fjolle behov om det skal være snusen rundt i græsset eller vild tumleleg.

Venlig ved både store som små hunde og god til både han-og hunhundehvalpe.

Skriv gerne hvis du bor i nærheden af os og har tid til at lufte en tur i formiddags-eftermiddagstimerne - Vi er mobile så vi kører da også gerne for at komme til jer:)

Hilsen

Kaiser & Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufte-legetur Kbh/omegn
  • #1   25. jan 2008 Hej Julie smiley

    Min Caiser er stadig frisk på at lege smiley


  • #2   25. jan 2008 Jeg mener Julie's Kaiser er over 2,5 år smiley

  • #3   26. jan 2008 Ja, min er ikke kastereret og er faktisk lige ved at være 3 år gammel, så det er med snor og uden fri leg, når det er i den aldersgruppe.
    Han er en fortræffelig legeonkel for hvalpe og unghunde, som ikke er kønsmodne, men synes ikke der er nogen grund til at lade 2 kønsmodne drenge gå fri sammen, da det så vil handle om noget helt andet end pjat og leg.


  • #4   26. jan 2008 Nhi P: Ja, vi er nogle værre nogle - Det er kun blevet ved snakken so far:) Vi må lige se at oppe os lidt. Hvordan er jeres arbejdstider? I bor stadig i Taastrup ikke sandt?

  • #5   26. jan 2008 Rilou: Ja, men det bliver desværre nok med snor, for det ikke kommer til at handle om hvem som er 'Tarzan' i parken - og kan mærke på Kaiser han har brug for at krudte af - Du ved fri for snor og det hele, bare spurte rundt og snuse på må og få.
    Vi har selvfølgelig flexlinen meeen det er altså ikke det samme som at kunne tøffe afsted, som man nu har lyst til som lille hund:-)


  • #6   26. jan 2008 Jamen bare mig:
    Andy og Regitze har vi luftet med før - Men Andy er også stadig en 'lille' dreng:-) Så der er ingen problemer. Kaiser er blevet bidt meget alvorligt af en STB hanhund sidste sommer og vi 'leger' derfor ikke med hanhunde i Luckys aldersgruppe længere:-) Enten så er det ikke kønsmoden hanhund eller så er det senior hunde hvis det skal foregå uden snor.

    Avertere efter 'uden snor buddy' smiley For det er det jeg kan fornemme på Kaiser han har behov for - og vi er desværre flyttet lidt langt væk fra bla Andy og vores anden legeven Tabasco og tæverne vi kender er selvfølgelig i løbetid lige pt.


  • #7   3. feb 2008 Nhi P: Ja, tænke sig at de fylder 3 år, det hænder at folk jeg møder tror han stadig er omkring hvalpestadiet/1 år!!
    Det må være alt det flæskesteg som han har på sig og så hans meget 'doofy' hvalpede fremtoning når han blir glad:-) Eller måske bare fordi han har hø i ørene og ikke altid lige hører hvad som blir sagt*GG* Hvem ved:) Syns bare det er lidt skægt.

    Er det ikke også efterhånden lyst nu ved 4-5 tden? Ellers er der også weekenden?


Kommentér på:
Lufte-legetur Kbh/omegn

Annonce