375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Brøndby :-/ Brøndby :-/

Synes godt nok det var svært at finde mennesker der ...

Men er glad for at jeg nåede at hilse på Kisser og hendes super lækre rotte hanner smiley

Og på Christina med den søde Engelske bulldog & Amstaff smiley

Håber at fange flere en anden gang og sorry jeg nåede at smutte for jeg fik hilst på Tex & Chimp ...

Håber at høre hvorda jeres dag i Brøndby ...

Knus Inge

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brøndby :-/
  • #1   17. sep 2005 hejsa inge!! det var rigtig hyggeligt at hilse på dig :o)

• #2   17. sep 2005 Hey Marie smiley

Det var da lækkert at du fik hilst på dem det er jo rart at gense nogen smiley

Og christina smiley Tak ilige måde ...

Knus Inge

• #3   17. sep 2005 Hejsa Inge, ja vi rendt da vist forbi hinanden.. ;o(
    Nå men det gik jo rigtig godt for mig og lille Cia, vi fik en 1 præmie og en 3 plads, så vi er rigtige glade.. ;o)
    Jeg sætter nye billeder ind nu fra dagen, så kan i jo alle sammen se med.. ;o)

• #4   17. sep 2005 Reese - Ja nu er man blevet bidt, vi skal på igen om tre uger, det er dog i Leonberger klubben, men det bliver osse super spændende... ;o)
    Og June presser for at vi skal tilmelde os til Herning *GGGG* Men nu må vi se, det er i min arbejds uge, så det kommer and på om jeg kan bytte..

• #5   17. sep 2005 Jeg vil godt lige prale lidt...
    Vores afkom Staffordshire Bull Terrier Mille som er herinde blev BIM og Københavnsvinder!
    Så vi er lidt stolte i dag!

• #6   17. sep 2005 Mette W ... ja det gjorde vi desværre men vi må da på skovtur snart igen smiley

Reese dig ville jeg da oxo gerne ha hilst på så jo Michael som her Tilde ganske kort men nåede ikke at hilse på ..

Lotte smiley tilykke med det altid lækkert når der kommer gode resultater smiley

Klaudia som jeg fulgtes med sammen med Rambo den Engelske Bulldog klarede sig også godt 1 præmie 1 vinder .. så det er er super smiley

• #8   17. sep 2005 Hej Lotte:

Det var rigtig flot a Mille - nåede jo lige a hilsen på dem. Vi var også derinde, og Taz blev 1. vinder i sin klasse og 3. bedste han samlet...
    Så det var også en ok dag.

Kommentér på:
Brøndby :-/

Annonce