{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Udstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg skal udstille min hvalp for første gang her til vejen udstilling er er lidt usikker på hvilken klasse da hun bliver 8 mdr. i morgen og det vil sige at hun jo så er 9 mdr og 8 dage til vejen udstilling skal hun så i hvalpeklassen eller Juniorklasse. håbet i kan hjælpe.
Ann


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   11. jul 2008 Juniorklassen.

  • #2   11. jul 2008 Mange tak for hjælpen sidste tilmeldingen er i morgen d 12-7

  • #3   11. jul 2008 fristen er på en måde den 12.7 hvis ikke bruger on-line-tilmelding, men computeren tager imod indtil den 14. 7 når de kommer på kontoret, så hvis I trækker den til den 14. så vær tidligt ude.Det er ikke i løbet af den 14. det er kl. ?? 8 tror jeg nok og der er ingen mulighed for at komme med hvis man bare er lidt for sen på den. Det var der nemlig en af lundehundevennerne der prøvede... havde haft begravelse og ringede vist omkring frokosttid og nej, ingen hjælp... lukket er = lukket.

  • #4   12. jul 2008 hvis du tilmelder online kommer det automatisk frem hvad klasse den blir tilmeldt i, men unghundeklassen i DKK.hedder fra 9 mdr. - 18 mdr.

Kommentér på:
Udstilling

Annonce