Vi med hund messe {{forumTopicSubject}}
Jeg er virkelig skuffet over messen igen i år.
85 kr koster det for en voksen at komme ind.
Der var selvføljelig en masse hunde præsesnteret men det kan jeg ikke bruge til så meget da jeg ikke har tænkt mig at intresere mig for andet en Cocker.
Jeg kikkede på de få "butikker" der var og fik snakket med en frisør og vet family (købte billig hunde tandpasta).
Jeg prøvede at havde en samtale med dem fra loppetjansen men musikken fra højtalerne var overdøvende og jeg købte hurtigt en furminator og forsvandt igen så ørene kunne slappe af. Vi med hund boden var fuld med teenager så jeg ved ikke lige hvad der foregik der. Vi med hund bladene var gratis sidste år, men i år kostede de 10 kr stk hvor overskudet gik til rødekors, hmm.
Lidt prøve foder fik jeg da med hjem fra RC og kingmore (staves)
Nå men jeg skulle lige ud med skuffelsen.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Men hvorfor X-faktor deltagere skal synge ved sådan en messe er jo kun for at få teenagerne ind. Det generet mit øre.
Det tog mig 30 min så var jeg ude af messen igen.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.973
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Den er da lige glad med foredrag, dogdancer, x-faktor og hundebutikker.
Der er da heller ikke noget sted hvor man kan købe noget at drikke(så vidt jeg ved) og skal hunden tisse er det en tur ud af hallen.
Der var ikke meget plads at gå rundt i. Og syntes egentelig at standene var meget små. Så man skulle havde øjne i nakken for ikke at støde på folk og ting. Og ikke nok med det så skal man jo også kikke ned for folk havde taget deres hunde med. Var sgu ved at falde over en lille hund da ejer stod og kikkede på en hylde og hunden stod 1½ meter fra i slap snor.
Vi med hund messe