620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Gåtur - Herning og omegn Gåtur - Herning og omegn

Jeg har en hund der stresser meget. Vi træner meget, for at få ham til at slappe af, og han er blevet en del bedre.
Men han stresser stadig ved mødet med ukendte hunde der går direkte imod ham. Dette kommer til udtryk ved at han laver udfald.
Jeg søger derfor søde og venlige hunde der evt, har lyst til at hjælpe med vores træning.
Jeg har idag lige haft meget stor succes med at lade ham gå tur med nogle andre hunde.
Han har ikke haft kontakt med dem, andet end de har gået sammen.
Derfor har jeg valgt at prøve, at søge efter nogle hunde+ejere, der har lyst til at mødes til noget træning og en gåtur.
Til at starte med vil vi holde god afstand, og alt efter hvordan min hund reagerer vil vi ligeså stille gå tættere og tættere på.
Håber der er nogen der har lyst til at hjælpe, og evt. få en hyggelig gåtur ud af det:)

Det er vigtigt at hunden er stille og rolig, og ik reagerer hvis min hund laver udfald. Men målet med træninger er, at han ik bliver presset så meget at han reagerer.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gåtur - Herning og omegn
Kommentér på:
Gåtur - Herning og omegn

Annonce