{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studie fotografering af hunden
  • #2   10. feb 2009 Ikke for at være pissehamrende lyseslukker- men høre dette ikke til i en annonce og ikke i en tråd? Det er jo reklame...

• #4   10. feb 2009 hvis du nogen sinde skulle få mulighed for at fotografere i en japansk have er jeg klar - har både en japaneser og en pekingeser jeg gerne vil have gode billeder af i sådan et miljø

• #6   10. feb 2009 Så vil jeg da informere jer der har så travlt om at Tosafoto faktisk betaler for at måtte reklamere herinde, så det har de lov til.

• #7   11. feb 2009 ja men det burde stadig være i annoncer det gir jeg de andre ret i og ikk under træf og arrangementer når det jo er et studie der altid er der og er et firma.. så kan godt forstå de andre ikk syndes det korrekt placeret for vi andre må heller ikk reklamere i andet end annonce trådene..

• #8   11. feb 2009 Nadja
    Det vidste jeg ikke- så er det jo en anden snak.

• #9   11. feb 2009 Det er jo lidt sjovt at disse tråde altid kommer til diskution smiley .
    Men mopsejer ... jeg har fået lov til at skrive i netop denne kategori da hundefotografering ( tilbud ) og fototure jo netop er et arrangement *S*

• #10   11. feb 2009 Susanne: For mig er træf og arrangementer altså bare hunde hygge ikke noget der altid er der og det er dit studie jo men istedet den du lavede med at du tog på tur, det syndes jeg er et arrangement tihii..

men jeg har også kun været på hg siden august så ved ikk hvilken regler de har udover den man læser for der er mange de gør med som de lyster så derfor blir man altså forvirret,,

og er bestemt ikk noget negativt syndes bar det forvirrende..

for mener at koster det penge det man kan så er det en annonce smiley bar hvad jeg troede...

• #11   11. feb 2009 mopsejer.

Tro mig ..du er ikke ene om forvirringen smiley

• #12   11. feb 2009 men jeg har så læst at der er en der er blevet frosset fordi hun tilbød amatør foto af andres hunde for at øve sig fordi du nu har firma herinde, det forstår jeg så ikke for det jo bar øve billeder af nogle der bestemt ikk er gode som dig og man får dem jo bar over messenger eller en cd man selv aflevere så det slet ikk det samme.. det os forvirrende tihii..

For jeg syndes da det okay at hjælpe hinanden på den måde??

• #13   11. feb 2009 og det var helt gratis for begge parter

• #14   14. feb 2009 enig mads det også den forskel jeg oplever her og er så smadder træt af..

jeg spurgte en dag efter om nogen havde en katte killing eller vidste hvor jeg ku finde en til min svigerinde, det måtte jeg ikke MEN en anden søgte et akvarie gerne med fisk osv i det måtte den person gerne.. hvor forskellen var så jeg ikke liige udover de må have haft et godt forhold til den der søgte akvarie:( det bar ikk retfærdigt noget af det der sker udover i de lukkede grupper for der er der ikk så mange og folk følger alle regler flot uden at der er brok imellem..

Kommentér på:
Studie fotografering af hunden

Annonce