405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Lidt fra igår i Odense... Lidt fra igår i Odense...

Så var vi jo til udstilling igår... Puh, vi var da godt nok mange... Håber det gik godt for alle der var med =:o)

Rambo var i åben klasse for første gang igår...
Han gik hjem med 1. plads-3. vinder...

Det gik måske ikk så godt for ham denne gang, som de sidste par gange... Men man kan jo ikk vinde hver gang, og det var jo oz nogle flotte, dygtige vuffer han var op imod...

Til jer der udstillede Engelske Bulldogs....

Var der lige ventetid, eller hva?! Den dommer vi havde og rotterne, hun var godt nok GRUNDIG... Har aldrig set noget ligende... Men synes så også at hun gav en grundig udtalse... Det kan vi lide...

Men... Synes så at dkk skulle have ladet os med engelske komme først i ringen. Mener bare at når vi var færre end rotterne, så skulle vi ha kommet først... Hmm...

Ellers så vil jeg da gerne dele mine udtalser med jer andre..........................................................................

Velbygget han velformet hoved, rosenørerne kunne være mere tydlige. Mørke øjne, dybe pandefurer, mørke sorte og store næsebor, skråtstillede skuldre, god karperyg, tilpas vinkel, god struktur i pelsen, race typiske bevæglser.

Så det var da en god udtalse.... Men lige det med ørene, kunne jeg godt ha undværet, da jeg ved de er tydlige nok, men når rambo er træt, så lægger han dem tilbage, så de ikk tyder sig nok op... men må jeg bare træne ham til at ikk at blive træt, så skal i se.... LOOOOOL.......

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lidt fra igår i Odense...

Annonce