413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvalp legekammerat postnr 8983 Hvalp legekammerat postnr 8983

Jeg har en Australian Shepherd (tæve) på 15 uger som jeg godt kunne tænke mig at finde en legekammerat til.

Vi har en indheget have, og en stor mark vi kan benytte, men vi kommer også gerne hos jer.

Vi bor mellem Randers og Hadsund.

Ud over at møde mig og hunden vil I også møde vores katte, kælegrise, heste, kaniner - og børn smiley så det skal du tage med i dine overvejelser smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp legekammerat postnr 8983
  • #2   26. aug 2009 Hej Carina
    Ja det var da ærgeligt smiley
    Tjekkede lige din profil og din hvalp - hvor ER hun lækker - og super dygtig! Sikke meget du allerede har lært hende smiley

Håber du finder en legekammerat til hende på Sjælland.

• #3   26. aug 2009 Hej Ayla. Er selv netop startet ved DCH i Enslev - og på søndag skal vores hvalpehold faktisk afsted til en hundeskov. Måske det er Skørping. Det lyder som et godt tilbud at følges der op når min Jenna har fået lidt mere pondus smiley Lad os skrives ved!

Hej Elen. Tak for tilbudet, men jeg tror Blader er en for stor dreng til Jenna.

• #4   26. aug 2009 Jeg kunne ikke lige lade være med at kigge med her...

Hvis du har tid, kan vi evt. mødes på træningspladsen ved 17.30 tiden til en omgang hvalpeleg. Dixie har nemlig glædet sig til møde Jenna, og vi skal til hvalpeagility kl. 18.00....

I øvrigt så kommer der hverdagshold i klubben, når vi (forhåbentlig) får strøm i klubben - kommunen har indtil videre brugt 14 måneder på at kigge på vores ansøgning. Sådan noget skal åbenbart overvejes grundigt!!!

• #5   26. aug 2009 Hej Anja - ja, det er mig:-)

• #6   26. aug 2009 Vi har rykket adskillige gange i løbet af foråret - man skal åbenbart stå derinde dagligt for, at der sker noget. Men vi tror stadig på det. Og så er det bare med at få noget lys op, så vi kan træne i vinterperioden.

Vi ses forhåbentlig snart!

• #7   26. aug 2009 Hvis jeg ikke er optaget andetsteds, så skal Dixie og jeg da også med i hundeskoven en tur.

• #8   27. aug 2009 Louise:Ja så jo din besked forsent...men var nu alligevel optaget med arbejdet til kl. 18. Men jeg synes det ville være alletiders at mødes med vores små frøkener. Men måske vi også ses i skoven smiley
    Emma:vi holder øje med jer søndag smiley Ja Emir virker meget dedikeret..."idømte" mig drømmekage den første aften fordi Jenna gik igang med leg i snor *ups* smiley

Kommentér på:
Hvalp legekammerat postnr 8983

Annonce