437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hund kun tæve hund kun tæve

Søger en stor hund der vil mødes og lege med vores bullmastiff Gibson. Det skal være en tæve, gerne en med lidt gang i. Han skal helst lokkes til at lege , ellers tuller han bare rundt og hygger med sig selv. Men vi mangler en han gider lege med, udover Berta vores staffordshire bull terrier.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund kun tæve
  • #1   2. sep 2009 Hvorfor ?

Hånden på hjertet.. Er det for din eller hundens skyld at den skal synes det er sjovt at lege ?

• #2   2. sep 2009 Tina og Alex.
    Han syntes skam det er sjovt at lege ingen tvivl om det.
    Han leger bare ikke med alle, derfor jeg prøver at finde en han gider lege med. Så jo det er skam for hans skyld, hvad skulle jeg få ud af det???
    Keder du dig lidt?

• #3   2. sep 2009 Marianne Den sidste bemærkning var unødvendig, hold venligst en god og sober tone

• #4   2. sep 2009 Nu må i da godt nok holde...
    Vil i være venlige at holde jer til spørgsmålet, eller holde jer ude af tråden..

• #5   2. sep 2009 Måske du skal skrive hvor i landet du befinder dig, hvor gammel din dreng er osv?

• #6   2. sep 2009 Kia er som du beskriver Gibson. Hun vil hellere tulle rundt end at lege. Vi deltager stadig i træf. Kia tøffer rundt og snuser og betragter de andre hunde og hygger sig med at grave og bade etc. Hun leger kun med hunde der er en del af hendes flok fra hun var lille.
    Og det er fint med mig. Det ligger til schæferen at være reserveret og naturligt til hunden generelt ikke at lege med fremmede hunde ...

Så kan desværre ikke hjælpe dig, andet end at jeg synes I skal være glade for at have fået en hund der kan tulle rundt og hygge sig i eget selskab og ikke tage kontakt til andre uden tilladelse :o)

Men held og lykke med din søgen :o)

• #7   2. sep 2009 hov ja det fik jeg da ikke med. Vi bor i randers smiley

Sanne.
    Det er skam også dejligt og vi tager ham også med ud når vores staff skal ud og lege med nogen vi kender, hvor han bare tuller rundt og nyder at se på. Men når han engang imellem møder hunde han gider lege med, ja så nyder han det altså i fulde drag... Så ville jo være skønt at møde en han kunne lege med engang imellem..
    Vi mødte en collie blanding et ældre ægtepar har, og han blev helt tosset. Han tonsede rundt med hende og nød det virkelig. Så sådanne oplevelser vil vi jo gerne give ham flere af..

• #8   2. sep 2009 Der er heller ikke noget bedre end at se på hundeleg :o)
    Jeg er lige kommet hjem fra træf med 3 islandske fårehunde der tullede rundt ligesom Kia og så mødte vi en lab.hvalp på 11. mdr. og der gik totalt leg i hundene og Kia tullede rundt og kiggede og hyrdede dem :o)

Var såå hyggeligt selv om Kia ikke leger :o)

Men hvis han indimellem vil lege er det sejt om i kan finde een at lege med. Hvad med en træfgruppe i jeres område. Kan du ikke prøve der?

Vi har 3 aktive grupper i mit område og er der altid nogle at mødes med :o)

Kommentér på:
hund kun tæve

Annonce