{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerat 6600 Vejen
  • #1   16. jan 2010 Det lyder helt perfekt - Hun har mødt flere franske bulldogs og der har ingen problemer været, og så er de jo faktisk også lige gamle så smiley
    Jels er ikke noget problem, jeg ved ikke om du har bil - men jeg har i hvert fald smiley

Kh Lena .

• #2   16. jan 2010 vi vil også gerne lege... vi bor i vamdrup

men titan er noget større og vejer lige knap 40 kilo...
    men han leget bedst med hunde der er mindre end ham

• #3   16. jan 2010 min lille mops har ikke vist nogen tegn på frygt for store hunde - medmindre de er agressive smiley
    Så det skulle vel egentlig ikke været noget problem?
    Hun har faktisk også en legekammerat der er amerikansk bulldog og 5 gange så stor som hende selv - men det plejer ikke være noget problem smiley
    du skal bare vide hun er rimelig klein i det - sølle 4 kg smiley

Kh Lena.

• #4   16. jan 2010 vi bor i 6630 og søger også gerne nogen som vil lege med Chilli smiley

• #5   16. jan 2010 tror min kammerat som har en old english bulldog tæve også gerne vil lege med....

bare det er et lukket område hvor de ikke kan løbe ud fra for titan kommer ikke når man kalder....
    han er total teenager

• #6   16. jan 2010 Det lyder super smiley Lille Chili er også velkommen smiley hun ser ellers også sød ud - ligesom den lille franske botto smiley

Kh Lena.

• #7   16. jan 2010 hehe, min er heldigvis ikke så gammel endnu .. hun er stadig en mor-bajs .. smiley
    der er en hundeskov her i Vejen - og jeg mener faktisk den er hegnet ind - jeg har været der nogen gange - men aldrig lige tjekket for hegn - for det har jo aldrig lige været nødvendigt for mig .. smiley
    om ikke andet skulle det vel nok være til at finde et sted der er ..

• #8   17. jan 2010 Hej
    Ling vil gerne lege. Vi bor i Lunderskov, så det er ret tæt på.
    Og størrelsen er ikke helt ved siden af, da Ling er en pekingeser og vejer godt 3 kilo.
    Og jeg vil også gerne vide, hvor den hundeskov ligger. Vi plejer at bruge den ude ved Harte på motorvejen. Den er hegnet ind, og der er aldrig ret mange mennesker

• #9   17. jan 2010 jeg ved ikke hvor den i harte ligger - men vil da rigtig gerne med derud en dag smiley

Den ligger bag anlægget i Vejen - ved den gamle VejenHal.
    Eller, ved faktisk ikke om det er en decideret hundeskov - men det er i hvert fald tilladt at gå med hund uden snor, og rådyrene er blevet hegnet ind , så man heller ikke lige render ind i dem. Jeg ved faktisk ikke om der plejer være mange mennesker, da mig og min ven nicolai kun går der meget sent om aftenen, da han har en pitbull og det er det eneste tidspunkt han kan gå med den løs smiley

Kh Lena.

• #10   17. jan 2010 de vil også anlægge en nær doxx hundecenter - jeg aner bare ikke hvordan det projekt ser ud smiley
    http://doxx.dk/hundeskov.htm

• #11   17. jan 2010 Jeg synes det ude i harte lyder ganske fristende hvis det er helt aflukket og der ikke kommer så mange mennesker smiley
    Jeg ville gerne sætte tid og sted, men det er sådan at efter LM glasfiber er lukker er jeg blevet arbejdsløs - så jeg har al tid i hele verden.
    så om det bliver det ene eller det andet tidspunkt er mig lidt underordnet ..
    Men er der nogen der sætter tid og sted, er jeg også helt klar smiley

Kh Lena.

• #12   17. jan 2010 (link fjernet)
    det ser fint ud synes jeg smiley
    Måske der er nogen der har tid i eftermiddag? smiley

• #13   17. jan 2010 Ja det er i hvert fald sådan jeg forstår det. bag deres cafeteria smiley
    Jeg er klar kl 15, hvis det stadig har interesse for dig, og måske nogen af de andre? smiley

Kh Lena.

• #14   17. jan 2010 Har lige sendt dig en privat besked Kathrine smiley

• #15   17. jan 2010 Hundeskoven ligger bagved cafeteriet i vestgående retning, så hvis man kommer fra Vejen, skal man lige ind omkring rundkørslen i Kolding og vende. Den er superfin derude.
    Jeg kan desværre ikke næste lørdag, men hvis aftaler at mødes derude på søndag eller næste søndag eftermiddag, vil Ling og jeg gerne med.

Hyg Jer

• #16   17. jan 2010 Jeg er i hvert fald også frisk søndag hvis det er smiley tager gerne begge dage smiley

• #17   17. jan 2010 Sender lige pb til Jer begge

• #18   21. jan 2010 Jeg ved ikke hvor mange af jer, der har tænkt sig at møde op i harte her i weekenden - men jeg ville lige gøre helt klart at jeg er klar begge dage, hvis der er andre der har lyst til at komme smiley

Kh Lena.

• #19   21. jan 2010 okay, jeg har også en ven med en dværgpuddel der nok også tager med søndag - det regner jeg med er okay smiley

• #20   29. jan 2010 Hej alle jer... Vi vil gerne med en tur i skoven. Vi køre gerne efter det, da det er vigtigt for lille prutten. Kunne vi finde en anden dag hvor vi kunne komme med???

Kommentér på:
Legekammerat 6600 Vejen

Annonce