{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skal vi lege?"
Skal vi lege? ;)
Er der nogle som er friske på en udfordring? :) - Vi modtager gerne. Det vist over et år siden vi sidst har gjort det, thi hi hi. Og god jul alle sammen.
Er der nogle som er friske på en udfordring? :) - Vi modtager gerne. Det vist over et år siden vi sidst har gjort det, thi hi hi. Og god jul alle sammen.
Skrevet af: *Stina Larsen* - 20. dec 2011
Skal vi lege....
Heey... Jeg har sagt til min ejer at han skulle finde en legeven til mig :-) Jeg er en sød & dejlig legesyg stafford..Elsker at gå ture & lege i skoven/stranden...Har i lyst så læg et brev til min ...
Heey... Jeg har sagt til min ejer at han skulle finde en legeven til mig :-) Jeg er en sød & dejlig legesyg stafford..Elsker at gå ture & lege i skoven/stranden...Har i lyst så læg et brev til min ...
Skrevet af: Nicolaj J - 8. dec 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
- VVS nu og her opgave 2.000 kr.
- Græsslåning 250 kr.
- ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
- hækklipning 205 kr.
- Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Skal vi lege?