594 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!! GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!!
Helt ærligt, her kommer der et fedt forslag om et GD træf for alle med eller uden stamtavle! Fedt initiv (ved godt det staves anderledes), så tag lige og vågn op! Om man skal køre 100 km i tog el bil, so what!?? Ved godt at medlemmer af DKK har masser af fine udstilinger; men os andre der er fejlfarver får da sjældendt muligheden..Tænkte på et kæmpetræf med mediedækning af en masse GD ere....Om ikke andet kan man da tale sammen herinde om køreselskab for dem, der har lastbiler..*LOL*Come on og støt mette og tommy i deres initiativ..Vi skal nok være på pletten..
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 886
Håber i kommer imorgen til træffet. :o)
Tænkte lidt på...
Kender en der har den dejligste GD blanding.
Og måske i kunne finde ud af at lufte hunde sammen
en dag??
Det var mere fordi jeg så du søgte nogen store hunde
din dejlige basse kunne lege med, en dag.
Jeg søger lige venskab hos dig... :o)
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 1.947
Heller ikke den måde jeg har lyst til at et træf bliver stablet på benene - synes det skal foregå stille og roligt og i snor - så kan man altid finde et sted hvor man evt. kan slippe dem løs der kan sammen - så de kan lege - smiler
mar 2006
mar 2006
jul 2005
Jeg siger ikke at et træf ikke kan foregå uden snor - men synes det er en god ide at det starter med snor for derefter at se situationen an og slippe dem hvis det hele ser fredligt ud -
Jeg tror nu heller ikke der ville ske det store ved at slippe 5-6 GD'er løs sammen - tvivler på at de ville ryge i flæsket på hinanden ;o)
Jeg synes selv jeg er ret god til at læse mine hunde og de kan stort set med alle hunde - men jo ikke sikkert alle hunde ejere kan det - så derfor synes jeg det er en god ide med snor i starten til et træf...
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 29 Hunde: 4 Svar: 72
Jeg syntes man skal give sine hunde en chance for at have det sjovt. man skal selvfølgelig have styr på det men som KARINA Ø siger de taler deres sprog og vi vores. at en hund knorre er ikke fordi den er gal det kan jo også være at man har overtrædt hundens grænser.
Alle racer og størelser kan lege sammen.
jul 2005
jul 2005
Vi er nogle stykker der mødes engang imellem med vores hunde i hundeskoven så de kan lege...
/ Mette
jul 2005
At læse sin hunds krops sprog er jo noget af det vigtigste at kunne når man holder hund og vil da håbe at folk der melder sig til et sådan træf også kan det - eller vil jeg mene det er ret uansvarligt overhoved at møde op til sådan et arrangement...
Har da oplevet til et hundetræf at en hunde ejer blev ved med at tage snor på sin hund og det gav lidt problemer da den jo gerne ville være med hos de andre hunde... men ikke kunne pga snoren og begyndte at gå og hyle og gø helt hysterisk... Ikke nogen god oplevelse hverken for den eller de andre hunde til træffet...
Men alt det i skriver Reese og Karin - er jeg helt enig i - både på den ene og den anden måde - vi er jo alle forskellige og ser tingene med forskellige øjne... ;o)
jul 2005
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 1
GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!!