594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!! GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!!

Helt ærligt, her kommer der et fedt forslag om et GD træf for alle med eller uden stamtavle! Fedt initiv (ved godt det staves anderledes), så tag lige og vågn op! Om man skal køre 100 km i tog el bil, so what!?? Ved godt at medlemmer af DKK har masser af fine udstilinger; men os andre der er fejlfarver får da sjældendt muligheden..Tænkte på et kæmpetræf med mediedækning af en masse GD ere....Om ikke andet kan man da tale sammen herinde om køreselskab for dem, der har lastbiler..*LOL*Come on og støt mette og tommy i deres initiativ..Vi skal nok være på pletten..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!!
  • #1   9. apr 2006 Heej Anna...
    Håber i kommer imorgen til træffet. :o)
    Tænkte lidt på...
    Kender en der har den dejligste GD blanding.
    Og måske i kunne finde ud af at lufte hunde sammen
    en dag??
    Det var mere fordi jeg så du søgte nogen store hunde
    din dejlige basse kunne lege med, en dag.
    Jeg søger lige venskab hos dig... :o)

• #2   9. apr 2006 hej stella, vi er med på ddn, håber vi ses idag senere..

• #3   9. apr 2006 Reese : Det er helt fair - og helt op til folk selv om de vil deltage ;o)
    Heller ikke den måde jeg har lyst til at et træf bliver stablet på benene - synes det skal foregå stille og roligt og i snor - så kan man altid finde et sted hvor man evt. kan slippe dem løs der kan sammen - så de kan lege - smiler

• #4   9. apr 2006 Selvfølgelig skal det være under ordnet forhold!! Det var ikke ment anderledes, jeg blev bare lidt trist over, at der kommer et fedt initiativ fra nogle seriøse mennesker og så er der ikke nogen ordentlig respons...Og så har vi "fejlfarver" jo ikke andre muligheder..*SS* Og så tog tastaturet måske lidt besindelsen fra mig, jeg mener ikke man er er et slet menneske fordi man har en DKK/GK hund, overhovedet ikke..Kan godt se det kan misforståes..Sorry for det..

• #5   9. apr 2006 eller er det GDK hund?

• #6   10. apr 2006 Karina Ø : Vi har tidliger haft træf med 10-12 hunde i Nykøbing hundeskov og det er gået godt - også uden snor - men der var et par stykker der blev nødt til at have snor på deres hunde fordi de eller ville ha røget i flæsket på de andre - dette synes jeg er en fin ordning da vi andre jo ikke vil have "slagtet" vores hunde.

Jeg siger ikke at et træf ikke kan foregå uden snor - men synes det er en god ide at det starter med snor for derefter at se situationen an og slippe dem hvis det hele ser fredligt ud -

Jeg tror nu heller ikke der ville ske det store ved at slippe 5-6 GD'er løs sammen - tvivler på at de ville ryge i flæsket på hinanden ;o)

Jeg synes selv jeg er ret god til at læse mine hunde og de kan stort set med alle hunde - men jo ikke sikkert alle hunde ejere kan det - så derfor synes jeg det er en god ide med snor i starten til et træf...

• #7   12. apr 2006 Hej
    Jeg syntes man skal give sine hunde en chance for at have det sjovt. man skal selvfølgelig have styr på det men som KARINA Ø siger de taler deres sprog og vi vores. at en hund knorre er ikke fordi den er gal det kan jo også være at man har overtrædt hundens grænser.
    Alle racer og størelser kan lege sammen.

• #8   12. apr 2006 Tanja N : Jamen jeg er helt enig ;o)

• #9   14. apr 2006 Reese : Det var ikke det omtalte træf du så på billederne ;o)
    Vi er nogle stykker der mødes engang imellem med vores hunde i hundeskoven så de kan lege...
    / Mette

• #10   16. apr 2006 Vil lige indskyde at vores hunde (dem vi plejer at mødes med) godt kan finde ud af at være sammen uden snor og jeg foretrækker træf uden snor på mine hunde... ellers er der jo ingen ide i at mødes på den måde...

At læse sin hunds krops sprog er jo noget af det vigtigste at kunne når man holder hund og vil da håbe at folk der melder sig til et sådan træf også kan det - eller vil jeg mene det er ret uansvarligt overhoved at møde op til sådan et arrangement...

Har da oplevet til et hundetræf at en hunde ejer blev ved med at tage snor på sin hund og det gav lidt problemer da den jo gerne ville være med hos de andre hunde... men ikke kunne pga snoren og begyndte at gå og hyle og gø helt hysterisk... Ikke nogen god oplevelse hverken for den eller de andre hunde til træffet...

Men alt det i skriver Reese og Karin - er jeg helt enig i - både på den ene og den anden måde - vi er jo alle forskellige og ser tingene med forskellige øjne... ;o)

• #11   16. apr 2006 Karin - Karina selvfølgelig - smiler

• #12   31. jul 2006 Er ny herinde og det med træf er en fin ide. Vores dyrlæge lavede et fint træf hvor man kunne møde mange forskellige hunde, vi blev inviteret fordi de gerne ville vise nogle af de hunde man ikke ser så tit, så der var alt fra hårløse hunde til Grand danois.der var små konkurencer, pølsevogn og man kunne få en snak med andre hundeejere,jeg synes vi havde et par sjove timer. men måske få nogen til at stå for det og finde et egnet sted til at holde sådan et arrangement. mvh.niels ib´s kone

Kommentér på:
GRAND DANOIS EJERE VÅGN LIGE OP!!!

Annonce