425 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
randers området randers området
hej jeg mangler et godt sted omkring randers at lufte min hund hvor der er meget øde så jeg har mulighed for at slippe ham lidt løs, han har desværre en tendens til lukke ørerne hvis det er for spændende...... det må også gerne være med andre hunde hvis du/i har lyst til leg.... det er en han doberman på 1½ år
jeg glæder mig til at få svar
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Vi var i Fladbroskoven i søndags, og det var dejligt, men der skal man selvfølgelig ha hunden i snor!
Men hvad med at tage ud til det gamle militærområde, der skulle der da være en chance for at løbe løs, vil jeg mene.
Mht. at lege, Tyson elsker at lege med store hunde, hans bedste ven er den Amerikanske bulldog Santos, de leger utroligt godt, så hvis din hund ikke er ALT for voldom kunne vi nok godt lave en legeaftale...
Bjæffer fra Tyson og familie
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 85
Vil give Tyson og Lise ret i at det er et godt terræn på det gamle militær område, men man risikerer dog, at møde andre hunde, de har os fundet ud af, at det er et godt sted, andre dage kan man møde en folk idioter der render og leger vikinger og orker, så det skal man også have i baghovedet...
En tur langs Gudenåen, på stierne, er også en mulighed.. det er faktisk kun fantasierne dr sætter grænser, i må ud og udforske områderne...
På med vanten Merethe
Vruf fra Santos og camilla
jan 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 9
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
randers området