{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

legekammerater søges i viborg {{forumTopicSubject}}

hej,
jeg er lige flyttet til viborg med min lille franske bulldog og vi mangler sådan nogle at lege med.
hun er 11månder og meget glad for andre hunde. så savner nogle at lege med. hun kan godt blive meget voldsom når hun leget og kan godt tåle at få igen af store hunde. hun er nogle gange blevet bange når hun har mødt små gøende hunde.

jeg har bil så vil godt kunne køre lidt for at lege, men i skal helst bo tæt på viborg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  legekammerater søges i viborg
  • #1   30. jul 2010 Hej hej

I må gerne komme og lege med os. Vi bor centralt i Viborg.
    Vi har en husky, en tæve på 1 år. Hun elsker alle hunde og kan også stadig lege vildt. Husky'er kan både lide at lege ved at løbe om kap og ved at lege brydeleg tæt op ad hinanden.
    Hun kan finde på at synge i starten (husky'en kan jo ikke gø), men ellers larmer hun normalt ikke når hun leger.
    Hvis du synes det er noget for jer, så skriv endelig en PB smiley
    Tæver skal selvfølgelig lige finde ud af hvem der bestemmer, men når det så er gjort, så leger Lua fint med andre tæver.

Mvh Malene

• #2   30. jul 2010 Vi bor uden for Skive , så der er ikke langt til Viborg smiley
    Har både en lille Cairn og en Cocker Spaniel smiley

• #3   31. jul 2010 Hej hej. Du må meget gerne komme og lege med os. Mine to børn på et halvt år vil gerne have en legekammerat. vi bor på en gård med stor have hvor de kan hygge. skriv på 20350822 his det har interesse(:

• #4   8. aug 2010 Vi vil også gerne lege; ) ..Vi bor desværre i Skive, men vil da gerne lege både her og i Viborg, hvis I skulle have lyst; )

Kommentér på:
legekammerater søges i viborg

Annonce