{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

Legekammerater i Mariagerfjord {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er
Jeg har en lille labrador hvalp på 17 uger, som søger nogle legekammerater.
Så jeg ville høre om der er andre i nærheden af Arden, Hadsund, Hobro og andet omegn som måske også står med en hund eller flere som godt kunne tænke sig at komme ud og lege lidt?
Vi kommer tit et par gange om ugen i hundeskoven, Den Jyske Skovhave hedder den vist men jeg synes tit at vi kommer når der ingen andre er, eller meget få i hvertfald. Er der andre herinde som kommer der af og til? og kunne i tænke jer at arrangere en lille lege dag eller noget i den stil ? smiley

Chaz og jeg håber meget på at høre fra jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerater i Mariagerfjord
  • #1   6. aug 2010 Vi tager også ofte i den Jyske skovhave. Det er et super dejligt sted at have hunden med.

Der blev i sin tid lavet et gruppe hvor vi var nogle stykke der aftalte at mødes der oppe. Dog er der ikke så meget liv i gruppen pt. Men måske kunne I også finde nogle der ville med der fra.

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3520

• #2   6. aug 2010 Hvor bor du helt præcist? Vi har en lab på 3 år i Mariager smiley

• #3   6. aug 2010 Vi bor i Astrup
    Og jeg har også søgt ind i den gruppe =)

Hun leger normalt også gerne med voksne hunde. Mine de gamle har også en labbe blanding men hun er noget oppe i årene så hun gider ikke rigtig men det kan Chaz ikke helt forstå hehe smiley

Det kunne ellers bare være så hyggeligt for hun har så meget krudt at komme af med og jeg kan ikke helt klare de store løbeture da jeg døjer med min hofte så derfor tager vi gerne ud med hende så hun kan lege med andre hunde, så hvis nogen har lyst til at arrangere lidt leg og sådan så er vi i hvertfald friske =)

Kommentér på:
Legekammerater i Mariagerfjord

Annonce