{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ozzi søger venner i randers
  • #1   16. sep 2010 Mig og Nala vil gerne mødes til en gåtur i skoven engang smiley Ozzi ser bare rigtig sød ud smiley Men Nala har lige haft en omgang med lopper, så jeg vil gerne vente til hun er helt fri for dem så vi ikke kommer til at give det skidt videre smiley

• #2   16. sep 2010 det lyder rigtig dejligt at i godt vil ud og gå en tur sammen med os... ja vi må heller lige vente lidt så vi er sikker på at der ik er flere lopper så ozzi ik for nogen. . ...for ozzi hader at komme i bad....hvor i randers bor i henne af.

• #3   16. sep 2010 Hun skal have pipette nr. 2 i loppekuren her d. 30.. Så jeg håber vi snart er af med dem.. Får Ozzi forebyggende behandling mod lopper? Bor i 8920 smiley

• #4   16. sep 2010 ja det gør han. lige siden vi fik ham fra valp så har vi heldigvis ik haft nogen lopper. men han får også pipetter 2 gange om året.. og vi har enda 2 norske skovkatte her hjemme som der går ude og de har helle ik haft eller klommet hjem med nogen lopper fra de andre katte de løber sammen med.. så vi har været heldige ind til nu.,. vi bor i randers c. 5 minutters gang fra tøjhushaven.

• #5   16. sep 2010 Okay smiley Jeg arbejder lige lidt videre på at gøre hende loppefri, og så kan vi snakkes ved igen smiley Kunne være super hyggeligt med en legekammerat.. Nala har det bedst med halvstore hanner, og det er altså svært at finde smiley I hvert fald herinde som også kommer fra Randers..

• #6   16. sep 2010 Diva og jeg er altid friske på leg :o)
    Diva skal sommetider lige se nye hunde an, men det plejer at være fint hvis vi bare går en lille tur inden vi slipper dem, så hun lige har tid til at finde ud af hun ikke bliver ædt -griner smiley
    Vi bor osse lige ved tøjhushaven så det er perfekt, har både kirkegården, parken, skovbakken osv.
    Har osse bil og kører ofte i Romalt aktivitets-område eller nordre fælled, eller skovene omkring os smiley

Derudover mødes vi med mange hunde så kan tage jer med til fælles hundetræf en dag hvis i har mod på det smiley

Håber at høre fra jer.
    Potedask

Kommentér på:
ozzi søger venner i randers

Annonce