793 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Cocio
Cocio
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

IPO DM ved DCH i Vejen? IPO DM ved DCH i Vejen?

Hej,

Er der nogen, der kender programmet for IPO DM i Vejen her i weekenden? På DCH Vejen's hjemmeside, står der blot, at programmet snart kommer, men i og med at det er her i den kommende weekend, ved jeg ikke, om de når at få det lagt på?

Jeg overvejer nemlig at kigge forbi og evt. tage et par billeder, hvis det er muligt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IPO DM ved DCH i Vejen?
  • #1   7. okt 2010 Stiller selv - det starter kl 7.30 begge dage med B og C, og det slutter 18.40 lørdag og 17.40 søndag.
    Der stiller ialt 50 hunde derovre.

Og det er altid muligt at komme forbi og tage billeder smiley

• #2   7. okt 2010 Martine: Jeg krydser fingre for både dig, Hans, Robert og Martin..... Kan desværre ikke selv komme og heppe på jer.
    held og lykke................

• #3   7. okt 2010 Tak skal du ha, Lea smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #4   7. okt 2010 - Martine -> Tusind tak for info!
    Bliver det afholdt på DCH Vejens arealer ved Koldingvej eller er det oppe ved Vejen Idrætscenter?

Og så held og lykke i øvrigt smiley

• #5   7. okt 2010 åh jeg vil også gerne derhen.. Men ikke nemt når man ikke har bil og mulighed for at køre med nogen.. Der er et par stykker fra min kreds der stiller.

Held og lykke Martine smiley Men lav lidt unoder så vores vinder smiley så får vi kage på mandag nemlig ha ha

• #6   7. okt 2010 Åhh det ville jeg gerne have været ovre og se

• #7   7. okt 2010 Det lyder spændende. Held og lykke Martine. smiley
    Hvis ikke jeg finder på noget andet kunne det være sjovt at komme og kigge.

• #9   7. okt 2010 Cocio -

Det er ved Koldingvej.

Heidi G - Ja, der er B og C begge dage .. og også A begge dage.

M Hysted - Ja, det er mega trist at det ikke er PH men kun IPO. Tilskuerne må dog prøve at leve med, at det høje niveau man jo ser til PH konkurrencerne, ikke helt er tilstede ved dette lille IPO arrangement .. Det fede er jo så, at man ikke behøver at køre ned og kigge, hvis man ikke har lyst til at se det ....

Og tak for held og lykke ønskerne smiley

• #10   7. okt 2010 Hysted -

Du synes at din bemærkning om at "'øv, det er ikke PH" er helt iorden ???
    Det er kun mig, der er nedladende, eller hur ?

Ja, der er nok et par stykker også ikke-IPO-folk, der krummer tæer over mig .. når man ikke går i ét med tapetet, får man engang imellem den reaktion fra folk - det må jeg jo leve med.

At du kender en del i Horsens som også kender mig .. jamen, jeg har også være i game´t i ret mange år, og kommet en del i Jylland .. så det er vel ganske naturligt ..

Hvad er det vi skal tage en snak om i Vejen, synes du ???

• #11   7. okt 2010 Iøvrigt Hysted - så er jeg her ikke for at "gøre reklame" for IPO folk .. troede du det ?

• #12   7. okt 2010 Hysted

"Øv det ikke er PH." ( citat Hysted)

Hvad skal sådan en malplaceret bemærkning gøre godt for?

• #13   7. okt 2010 Ps.

En del Ph-folk, som jeg kender kunne forøvrigt fortælle, at figuranten til Ph´s Danmarksmesterskab var fuld.

Hvor seriøst er den slags?

Kommentér på:
IPO DM ved DCH i Vejen?

Annonce