{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeleg/gåturi Skive
  • #1   19. okt 2010 Gud hej mette

Har da helt glemt at skrive til dig herinde. Kom helt fra det da jeg ikke kunne finde dig.

vi er godt nok ikke hjemme imorgen, men skulle du komme forbi skive i dag så er vi klar smiley Ellers kommer vi hjem igen torsdag over middag, og er vist også hjemme hele weekenden.

• #2   19. okt 2010 Forresten skal vi til durup i dag og hente den anden bil, så vi kan da også komme ud til jer og gå en tur hvis det har interesse smiley

• #3   19. okt 2010 Hej Camilla; )

Det går nok - kunne jo selv have ledt efter jer, men har ikke selv tænkt på det...
    Vi kan godtnok ikke i dag. Jeg kører til fødselsdag i Thy om kort tid, så det passer lidt skidt; (...

Angående torsdag, så får jeg feriegæster i morgen efterniddag/aften, som så tager hjem igen fredag, hvor vi har en træls aftale med vores dyrlæge(operation), så ved ikke hvornår hun er klar til sjov derefter.... Men må jeg ikke tilføje dig som ven, så du er til at finde igen, når hun er på toppen igen????.....

• #4   19. okt 2010 Øv det passer da rigtig dårligt så kan jeg godt se.

Ja lad os lige få tilføjet hinanden så vi kan finde os igen smiley

Hvad skal hun have lavet? Det lyder da rigtig træls smiley

• #5   19. okt 2010 Hejsa smiley
    Jeg kan desværre ik på onsdag, men en anden gang er vi (walther og mig) meget klar på en gåtur/leg-noget smiley Jeg kommer fra mors, så det kræver selvfølgelig jeg kan have bilen, men det plejer ik at være et problem smiley

• #6   19. okt 2010 Camilla A: det var lige det jeg tænkte ; )...
    Det startede i weekend, hvor det så ud, som om benet var "låst" og sad i en hel forkert stilling,(hun kunne ikke få den på plads igen) så var ved dyrlægen i går, og han påstår, det er løse knæskaller og anbefaldede operation. Vi var selv lidt skeptisk, men da det gik galt igen i går aftes, så har han nok ret....; (

• #7   19. okt 2010 Camilla - elsker at være hundeejer !!!:
    Vi vil meget gerne lege eller gå med jer en anden dag ; )... Vi kan også køre til Mors, har altid bilen ,og der er ikke så langt; )(Jeg bor omkring Roslev)

• #8   19. okt 2010 Mette - øv det lyder da rigtig træls. Håber alt går godt med hende på fredag.

Camilla - Jeg er i praktik på mors i øjeblikket (kommer derovre fra) så har Nala med nogle dage i ugen. Hvis du er interesseret kan vi evt. finde på noget en dag?

• #9   19. okt 2010 Camilla A: Det kunne vi sagtens smiley Hvor er du i praktik henne, som hvad ?? (Hvis jeg må snage smiley )

Mette J: Walther er i hvert fald klar på leg smiley Han kan dog godt være en smule voldsom engang imellem.

• #10   19. okt 2010 Jeg skulle gerne være færdig som lærer til sommer smiley Så lige nu er jeg i praktik på Dueholmskolen i nykøbing (min gamle skole :)).
    Jeg er der mandag, tirsdag og torsdag, men kan også sagtens tage derovre andre dage. Min kæreste arbejder på HE-VA, så han er derovre hver dag alligevel, og kan bare være hos mine forældre smiley

• #11   19. okt 2010 Jeg er frisk på at mødes i Skive i løbet af denne uge hvis det skulle være smiley

• #12   20. okt 2010 Camilla A: ja, håber også det er går over alt forventning; ) så krydser fingre; )

Camilla- elsker at være hundeejer: Det går nok; ) hende af min er godtnok ikke den største, men hun plejer ikke at holde sig tilbage - er ikke selv klar over hendes størrelse; )

TrineP: vi vil gerne afsted en anden uge.... Vi kunne desværre kun i dag(i denne uge), men ellers var vi klar; )

• #13   20. okt 2010 Hvis der er nogen der kører fra viborg som kunne yænke sig at have mig og terroristerne med, er jeg frisk her i ugen smiley

Kommentér på:
hundeleg/gåturi Skive

Annonce