383 visninger
|
Oprettet:
hundeleg/gåturi Skive {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg vil høre om der er nogen der skulle være med på enten hundeleg eller en gåtur i morgen(onsdag) formiddag?...
Er nok lidt sen ude,, men kunne være nogen fra friske; )
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.606
Har da helt glemt at skrive til dig herinde. Kom helt fra det da jeg ikke kunne finde dig.
vi er godt nok ikke hjemme imorgen, men skulle du komme forbi skive i dag så er vi klar
dec 2009
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 166
Det går nok - kunne jo selv have ledt efter jer, men har ikke selv tænkt på det...
Vi kan godtnok ikke i dag. Jeg kører til fødselsdag i Thy om kort tid, så det passer lidt skidt; (...
Angående torsdag, så får jeg feriegæster i morgen efterniddag/aften, som så tager hjem igen fredag, hvor vi har en træls aftale med vores dyrlæge(operation), så ved ikke hvornår hun er klar til sjov derefter.... Men må jeg ikke tilføje dig som ven, så du er til at finde igen, når hun er på toppen igen????.....
dec 2009
Ja lad os lige få tilføjet hinanden så vi kan finde os igen
Hvad skal hun have lavet? Det lyder da rigtig træls
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 575
Jeg kan desværre ik på onsdag, men en anden gang er vi (walther og mig) meget klar på en gåtur/leg-noget
apr 2010
Det startede i weekend, hvor det så ud, som om benet var "låst" og sad i en hel forkert stilling,(hun kunne ikke få den på plads igen) så var ved dyrlægen i går, og han påstår, det er løse knæskaller og anbefaldede operation. Vi var selv lidt skeptisk, men da det gik galt igen i går aftes, så har han nok ret....; (
apr 2010
Vi vil meget gerne lege eller gå med jer en anden dag ; )... Vi kan også køre til Mors, har altid bilen ,og der er ikke så langt; )(Jeg bor omkring Roslev)
dec 2009
Camilla - Jeg er i praktik på mors i øjeblikket (kommer derovre fra) så har Nala med nogle dage i ugen. Hvis du er interesseret kan vi evt. finde på noget en dag?
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 575
Mette J: Walther er i hvert fald klar på leg
dec 2009
Jeg er der mandag, tirsdag og torsdag, men kan også sagtens tage derovre andre dage. Min kæreste arbejder på HE-VA, så han er derovre hver dag alligevel, og kan bare være hos mine forældre
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 146
apr 2010
Camilla- elsker at være hundeejer: Det går nok; ) hende af min er godtnok ikke den største, men hun plejer ikke at holde sig tilbage - er ikke selv klar over hendes størrelse; )
TrineP: vi vil gerne afsted en anden uge.... Vi kunne desværre kun i dag(i denne uge), men ellers var vi klar; )
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.471
hundeleg/gåturi Skive