{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

legekammerat søges nær 3480 {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en eller flere legekammerater til min store men meget søde hund. Han er 75 cm høj og en rigtig blanding. Han elsker at lege og med alle størrelser hunde, men han er jo stor.... Jeg kan komme med ham alle steder og vil også meget gerne tage din hund med i skoven og lade dem lege, da jeg går hjemme og således evt. kan være behjælpelig mens du er på arbejde, selvfølgelig først når du og din hund har lært mig og kappo at kende.... Kappo er vaccineret og det skal din hund også være smiley send mig en mail : signe.sehested@hotmail.com hvis det har interesse.
jeg er 32 år gammel og har haft hund hele livet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  legekammerat søges nær 3480
  • #1   1. dec 2010 Bor selv i Fredensborg nær Statoil. Er meget interesseret.

Har en tæve på snart 1½ der indtilvidere kommer godt ud af det med alle. Dog kan hun godt være lidt voldsom når hun leger, og hun er meget hvalpet stadig.

• #2   5. dec 2010 det l yder rigtig godt... min er kastreret så ingen fare smiley og han er fortsat også ret hvalpet så lyder som et godt mach.... vil du skrive en mail med dit tlf nummer så kan vi aftale en dag at mødes med hundene evt.... som sagt kan jeg til hverdag lufte osv smiley

Kommentér på:
legekammerat søges nær 3480

Annonce