{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Legekammerater omkring Tilst/Århus.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg søger nogle legekammerater til min boxer..
Han er glad meget opsøgende hund, og da vi lige er flyttet mangler han nogle at tumle rundt med.
Jeg ville helst det var nogen i nærheden af Tilst, men ja er ikke så vigtigt. Jeg har bare ikke så let med at komme frem og tilbage med min hund da han kun må komme med i rutebils-busserne..
Men ja skriv da lige:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerater omkring Tilst/Århus..
  • #1   7. dec 2010 Har du overvejet hundeskoven i Trige - der kommer rigtigt mange søde hunde og flere unghunde derude.. er et rigtigt dejligt - indhegnet - sted

  • #2   13. dec 2010 Jaeh..tror det er der jeg plejer at komme med ham. Men problemet er at det tager 45 min at gå hver vej, og så skal han også have mulighed for at lege og gå med rundt når vi går rundt dernede. Og ja bruger uafattelig meget tid og energi på bare at komme derned.
    Og havde håbet på der måske var nogen i nærheden der også var interesseret i leg..
    Bliver jo også lidt lettere når der ikke er alt det sne, så kan jeg tage cyklen eller rulleskøjter. Men ja lige nu med eksamen har jeg ikke rigtig tid til at bruge så lang tid på det hver dag..


  • #3   13. dec 2010 ...nu bliver jeg lidt i tvivl...er det den hundeskov der ligger i forlængelse af Brabrand..? I nærheden af Skjoldhøjkollegiet..eller taler du om en helt anden hundeskov?

  • #4   13. dec 2010 det er en anden hundeskov..

    men bor du ved brabrand kan det vist ikke betale sig.. det ligger ved randersvej udenfor århus


  • Karen K
    Karen K Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
    #5   20. jan 2011 Hej. Jeg bor også i Tilst og kunne godt bruge nogle legekammerater til min hund, han ville elske at have nogle aftaler. Hvor i Tilst bor du? så kunne vi jo finde ud af noget.


  • #6   23. mar 2011 True hundeskov er vist det tætteste på Tilst., Egentlig er der to hundeskove i True. De hedder True skov og True skov ved Blankhøj.

    True skov ligger mellem Skjoldhøjskolen og Anelystvej (mellem Edwin Rahsvej og Bilka).
    True skov ved Blankhøj ligger ved motervejen og er den mindste af de to.

    Vi kommer meget ofte i True skov. (når løbetid er er fortid igen er vi der næsten hver dag)

    Hjemmesiden "Ud i naturen" viser alle hundeskove i Danmark og en masse andre friluftsting.


Kommentér på:
Legekammerater omkring Tilst/Århus..

Annonce