Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan vi stille op til stævne?
  • #1   3. mar 2011 Hvad mener du med stævne? Er det udstilling du tænker på?

• #2   3. mar 2011 Ja udstilling hedder det

• #3   3. mar 2011 Jeg tvivler på, du vil få meget ud af at stille op med en kort klippet shih-tsu.

• #5   3. mar 2011 Hvis det bare er for at få en bedømmelse, kan du sagtens udstille ham selv om han er klippet. Der skal bare være tilstrækkelig pels til at de kan bedømme kvaliteten af den. Men hvis du håber på at vinde er det nok urealistisk.

For at kunne blive udstillet skal han have stambog.
    Så kigger du under den klub hvor han hører til. DKK, DRU, DHL og hvad de nu hedder. Find en udstilling i nærheden, meld ham til. I DKK skal han i åben klasse, ved ikke de andre klubber.
    Dagen før vasker du ham og fønner ham tør. Så er pelsen normalt flottest.
    Og så bare kom i god tid på selve udstillingsdagen

• #6   3. mar 2011 Jamen bamse har stamtavle fra serbien FCI dog bare kodet ind i DKK som man skal når man har udenlandske hunde? så ved ikke hvad det har af betydning

• #7   3. mar 2011 En FCI bog er det samme som DKK, så det betyder intet.

Så går du bare ind på www.hundeweb.dk og ser hvornår der er udstilling for din race.
    Bare vælg udstilling og derefter Shih-tzu. Så kommer der alle de udstillinger frem hvor I kan deltage. Jeg kan ikke huske om du skal oprette dig som bruger først, men det er gratis.

Jeg vil dog foreslå dig lige at starte med et skue eller to først. Det er uofficielle udstillinger, hvor der ofte er lidt bedre tid til at tage sig af begyndere.
    Lidt ringtræning inden sksader selvfølgelig heller ikke.

• #8   3. mar 2011 Hov og din raceklub er her
    www.canis-minor.dk

• #9   3. mar 2011 Tusind tak for din hjælp det var dejligt så ved jeg da hvad vi skal gå efter:)

Kommentér på:
Kan vi stille op til stævne?

Annonce