920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Foredrag: Fodring af hunden Foredrag: Fodring af hunden

Ernæring og fordring af hunde

Mandag den 18. april fra kl. 19-21 afholder álogo foredrag omkring fodring af hunde. Foredraget holdes af Helen Munksø, som er uddannet på Den kgl. Veterinær og Landbohøjskole.
Foredraget henvender sig til den almindelige hundeejer, der gerne vil blive klogere på ernæringen til deres hund
Du vil denne aften få hjælp til at gennemskue foderjunglen. Du er i den forbindelse velkommen til at medbringe indholdsfortegnelsen fra det hundefoder, du normalt fodrer med.
Aftenens program:

- Hundens biologi, herunder dens nære slægtskab med ulven, og de konklusioner vi kan drage
heraf med hensyn til den rette ernæring.
- Hundens fordøjelsessystem.
- Hvad de forskellige fodermidler gør for hundens sundhed
- Hvordan produceres tørfoder til hunde i dag? Hvad består foderet af?
- Fodring af hunde med vægtproblemer/andre sygdomme

Pris kr. 100
Prisen inkluderer kursusmateriale, kaffe/the/sodavand/kage
Tilmelding nødvendig til hmmunk@hotmail.com eller tlf. 41683771
Foredraget holdes på adressen Rødmunkevej 1A, 4681 Herfølge

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foredrag: Fodring af hunden
  • #1   3. apr 2011 Nej det er et fuldstændig producent uafhægigt foredrag. Intet salg eller reklame for produkter - kun faglig viden

• #2   3. apr 2011 Æv bor aaalt for langt væk, lyder ellers vildt spændende.

• #3   4. apr 2011 Det er rigtigt at jeg forhandler foder - men foredraget er på ingen måde et salgsarrangement. Jeg fortæller ikke om nogen produkter/mærker. Jeg kommer ind på anvendelsen af Barf, ligesom jeg fortæller om almindelig tørkost/vådfoder/rester fra middagen m.m. Der vil ikke ligge reklamer for foder, vareprøver m.m. Foredraget foregår uafhængigt af butikken, som hovedsagligt sælger hestefoder.
    Jeg er IKKE repræsentant for noget foderfirma.

• #4   10. apr 2011 Er du uddannet dyrlæge, eller hvad er du uddannet som fra landbohøjskolen?

Kommentér på:
Foredrag: Fodring af hunden

Annonce