305 visninger
|
Oprettet:
Træf i Østjylland ( Randers ) {{forumTopicSubject}}
Nu synes jeg altså at vi skal mødes, nu når vejret er blevet så godt... Så er der nogen som kan på søndag kl 14.00 selvfølgelig ved millitæret...
Pote dask fra
Chang og Nico
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.024
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 93
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.024
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
okt 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 469
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.208
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 87
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 93
okt 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 469
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.024
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 93
Line: håber at du kan, hvis det kan hjælpe kan vi da godt rykke det til kl 13.30 hvis de andre er med på det...
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.024
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.024
okt 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 469
Anton glæder sig:0)
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.208
Træf i Østjylland ( Randers )