{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesitter...
  • #2   14. jun 2006 Har du kontaktet dem du købte ham af? Det kunne jo være de kunne hjælpe?

• #3   14. jun 2006 Hej Lou & Milou
    Ja,det har jeg! smiley de kan ikke passe ham!
    Har sendt email til ca.100 personer igår!!!I Alle skal på ferie,eller de har ikke tid....

• #4   14. jun 2006 Hvad så med en hundepension..... ??

• #5   14. jun 2006 Hejsa! Jeg ville ellers gerne ...meeeen jeg bor jo ligesom lidt langt væk..!

• #6   14. jun 2006 http://www.hunde-kattepension.dk/

Denne her.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42140

Ellers læs i tråden her... Måske de kan passe din også.

• #7   14. jun 2006 Men det er jo også meget lang tid for en som du slet ikke kender at passe din hund. Og det er altid svært at finde nogen til at passe vufferen i sommerferien..

• #8   14. jun 2006 Tak for svaret...
    Jeg synes det bliver lidt dyrt i hundepension...ca 4000 kr !!! Også kan jeg ikke rigtig lide tanken,at han skal være i "et bur" !

• #9   14. jun 2006 Hellere pension end at han skal hjem til fremmede.... Og jeg giver *Lou og Milou (Odense) * ret i at det er længe at overlade sin hund til fremmede.

• #10   14. jun 2006 jeg vil godt hvis du kan sætte Milo af ved mig. mine forældre har selv en så har temmelig forstand på westier;-)
    nogle af de sødeste af slagsen;-) hæ hæ
    men vi overtager først vores hus fra den 1/7-06 men fra den dato kunne det godt lade sig gøre:-)

• #11   14. jun 2006 og "bur", Nemo skal i pension, og det er med udendørs indhegning og han kan gå ind når han vil. Og der er en stor indhegnet mark hvor de kan komme over og give den gas.....Sååå helt galt er det ikke...

• #12   14. jun 2006 * Tanja *
    lyder som et hundeliv:-)
    hvad skal du give for det..?? er sådan noget ikke dyrt..??

• #13   14. jun 2006 En pension består da også af *fremmede mennesker*.. Så det argument holder ikke

• #14   14. jun 2006 Nææææ en 140,- i døgnet....Men hellere betale ekstra også han har det godt....

Men vi har også ledt længe efter et godt sted... Ikke alle steder er lige gode.

• #15   14. jun 2006 Annemie, du tager også alt så bogstaveligt......

• #16   14. jun 2006 * Tanja *

jeg synes altså også det er dyrt for mad og lufte tur i døgnet og betale 140 kr. men har heller aldrig været ude og se sådan et sted for svigermor og far elsker at have hende på ferie;-) hæ hæ

• #17   14. jun 2006 Vi har ikke nogen der kan passe ham....Også kan man jo blive nødt til det.....

• #18   14. jun 2006 ja det er rigtig nok. men skal siges er glade for svigerforældre gider. for ellers havde det andet også blevet en løsning..

• #19   14. jun 2006 Jaa og da det kun er en uge er det ikke så galt. For vi skal også til Lalandia og der må han godt komme med *S*
    Så det glæder vi os til.

• #20   14. jun 2006 Ja Gitte...Det er jo dejligt....Gid vi alle var så heldige...

• #21   14. jun 2006 * Tanja *

Jep, men til gengæld har jeg ret :D.
    Det er da federe hvis nogen passer ham fordi de har lyst, og ikke fordi de får penge for det.
    Man kan så sige at man nemt kan være uheldig mht valg af passer, men det kan du også med pension.

Lav en kontrakt med passeren, så er du sikret hvis der sker noget

• #22   14. jun 2006 Jeg har normalt også alle mulige til at passe hunde, men på lørdag der kunne vi bare ikke få nogen til det... For vi gider ikke køre til Holbæk og aflevere ham, og så hente ham igen senere, så vi bliver nød til at have ham med.

Udover det, bør man ikke finde pasnings ordning til sin hund, inden man bestiller ferie??
    Eller er det bare mig der gør sådan?

• #23   14. jun 2006 Åh hvor er jeg glad for at vi ikke skal på sommerferie! Tænk at gå glip af den danske sommer!! Så hellere afsted om vinteren/foråret, der var mig og manden i Thailand, og gud ske tak og lov for min dejlige moar der gad passe både børn og hund herhjemme!

AA-hundecenter har jeg kun hørt godt om, ellers kender jeg ingen pensioner.

Held og lykke med det!!

J.K. nej det lyder som det mest fornuftige (gør det nemlig selv!!)

• #24   14. jun 2006 Gitte: Ja mærkelig, det er mig :o)

Så kan det da være han kommer en anden dag, og besøger dig :o)
    Tror du bare man kan sætte ham på oget, med et lille skilt :o)

Tanja: det synes jeg også selv, det er godt vi er to der tænker sådan :o)

• #25   14. jun 2006 Annemie, jeg går så ud fra at de mennesker der har hundepensioner også passer hunde fordi de har lyst....

• #26   14. jun 2006 Jeg er enig med Annemie....
    Jeg vil hellere have ,at det er nogen der passe ham fordi de har lyst...også kender jeg faktisk ikke nogen hundepensioner ,som er billigere...men hvis jeg ikke kan finde en,bliver han nød til at komme i pension smiley

• #27   14. jun 2006 * Tanja *

Ja ja, bevares, men billigt er det ikke

• #28   14. jun 2006 Emma er også i pension....men hun har max været der i 14 dage.......men jeg betaler gladeligt for, at jeg ved min hund har det godt. Vi giver 100,- med mad og dejlig løbegård ude og "opholdsrum" inde....så hun kan løbe ud og ind som hun vil.......der ud over er der et kæmpe indhegnet område som alle hunde får lov til at lege på hele dagen.......Emma elsker hendes pension.

Nå vi planlægger ferie er det første vi gør, at undersøge om vi kan få emma i pension......kan vi ikke det kommer vi ikke ud at rejse.....eller så må vi finde på noget hvor hun kan komme med.....i år skal hun med til holland p.g.a at vi var for sent ude m.h.t bestilling i pensionen og hun kan sagtens komme med os.

Så jeg tror ikke at 4000,- for at få passet din hund er dyrt.......de personer som skal passe den skal jo nok også have noget for det.

• #29   14. jun 2006 Godt sagt Susie....

• #30   14. jun 2006 J.K
    Det er ikke fordi jeg skal på ferie...min mor er syg,er nød til at rejse til Iran,og være hos hende.Kan desværre ikke tage Milo med,da det er MEGET varmt dernede !!!
    Ellers er det rigtigt,som du gør....." finde pasnings ordning til sin hund, inden man bestiller ferie"!!!

• #31   14. jun 2006 Mahtab M

Bortset fra det:
    1. Er han renlig,
    2. kan han være alene hjemme,
    3. kan han gå uden snor (her tænkes der hundepark, ikke på gaden),
    4. er han vokal (gør han meget)
    5. og er han venlig overfor andre hunde?

Jeg vil gerne overveje det, har fri i uge 26, men så arbejder jeg ellers 8 timer i døgnet resten af tiden.

• #32   14. jun 2006 Mahtab: Okay, det er trist situation for dig så.... Håber du finder en løsning.

• #33   14. jun 2006 Hej Susie..hvor er det henne?
    100 kr/dag lyder rimligt...
    Har du en adresse,hjemmeside til hundepensionen?

• #34   14. jun 2006 Susie ( Aalborg) C

Det var da billigt. Der findes ellers steder der tager næsten det dobbelte pr dag + ekstra hvis hunden skal luftes...

• #35   14. jun 2006 Mahtab.....da vi skulle vælge pension i sin tid til emma, kiggede vi ikke på prisen men på stedet og de personer som arbejdede der.......vi så på mange.....både dyre og billige......men det som stederne dumpede på hos os, var at der ikke var nogle ordentlige bure/løbegårde......personerne svingede vi ikke med.....jeg lagde specielt mærke til hvordan de hånterede emma.......hun var nemlig med.....og jeg ville ikke aflevere hende til nogle som jeg syntes havde en underlig måde at omgåes hunde på......et sted var personen en ældre dame........hun var vældig sød og hun sagde, at hundene blev luftet 2 gange dagligt.....det var okay med mig.....der var jo også løbegård......men grunden til at jeg valgte hende fra, var at jeg ikke troede på, at emma ville blive luftet 2 gange dagligt.....damen ville umuligt kunne holde hende....hun var over 60 og en smule gangbesværet og emma var på dette tidspunkt en lømmel på 6 mdr og brøl stærk.

Men se en masse steder inden du vælger og kig på prisen bagefter ;o)

• #36   14. jun 2006 Mahtab......det er i aalborg......på dansk dyreværn aalborg ;o).....måske lidt langt ....

• #37   14. jun 2006 1000 tak Annemie

1-Han er renlig,men han tisser på avis..hvis han har været hjemme i lang tid(mere end 6 timer)!
    2-Han er alene hjemme,når jeg er på arbejde...ingen problemer overhoved.
    3-Han går uden snor,i hundeskoven..der hvor vi bor.
    4-Han gør ikke,med mindre han høre en motorcykel smiley
    5-Han er venlig over for hunde/mennesker/børn.

Vil bliver lykkelig,hvis du ku' passe ham.Har du selv en hund?Måske sku vi mødes,...så må du se om stadigvæk havde lyst !!!

• #38   14. jun 2006 Tak til alle...
    Jeg havde "negativt syn på" hundepension..men nu kan høre,at de ikke er så dårlige...
    Er der nogen ,som kender :
    http://www.hundeferie.dk/ ????

• #39   14. jun 2006 Mahtab M

Jep, jeg har en 4,5 mdr Sheltie-han. Det er derfor vigtigt at han kan m andre hunde og ikke larmer for meget. Min egen kan nemlig godt være MEGET vokal hvis andre også er det, og jeg tror at et symfoni af 2 bliver for meget for naboerne.. smiley
    Men ja, vi skal lige mødes før der bestemmes noget. Hundene skal enes og vi skal lige se om Milo synes at jeg er interessant.

Jeg sender lige en venneansøgning.

• #40   14. jun 2006 Annemie..
    Har lige sendt en besked til dig. smiley

• #41   14. jun 2006 Jeg skal på arbejde..kommer igen i aften smiley

• #42   14. jun 2006 Stine M

*det med at vi ikke har lysten,fordi vi blir betalt for det, passer bestemt ikke.*

Det er godt nok hellere ikke det jeg mente... Jeg går da ikke ud fra at folk vælger sådan et job hvis de ikke bryder sig om det.
    Pointen var at ansatte er lige så meget fremmede som andre passere, men en hel del dyrere. Jeg ville altid vælge (fornuftige) private fremfor pension, da jeg mener at enkeltpersonen har mere tid til at fokusere på den enkelte hund.
    Jeg påstår <i>ikke</i> at det jeg siger er den ultimative sandhed, det er bare den tankegang jeg benytter mig af. Men nu har jeg jo ikke det problem da jeg altid har en skov af hænder i vejret når jeg mangler pasning. Det er et luksusproblem.
    Og det er ikke fordi jeg synes at der er noget i vejen med pension. Tværtimod er det en god mulighed hvis man ingen andre har.

• #44   14. jun 2006 Kære Fie...
    Det skal jeg huske...har sat kyds i kalenderen!!!! ;))

• #45   14. jun 2006 Kære Stine.
    Jeg er glad for,at høre hvordan forholdene er i en hundepension.Jeg have bare en dårlig opfattelse af den,da jeg troede hunde bliver sat inde i en bur,hele dagen...og hvis de er heldige kommer de ud, en eller to gange..men har siden imorges,været på forskellige hjemmesider og læst om den.

Men jeg er også enig med Annemie i;"Jeg ville altid vælge (fornuftige) private fremfor pension, da jeg mener at enkeltpersonen har mere tid til at fokusere på den enkelte hund".

Hvis jeg nu ikke kan finde en til at passe Milo,bliver det nok Hørshol hundepension,som er tæt på os.

• #46   14. jun 2006 Sandra J...hvornår skal du rejse???

• #47   15. jun 2006 Har ringet til alle de hundepensioner jeg kunne finde..ingen har plads !!!! smiley

Kommentér på:
Hundesitter...

Annonce