{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bjerringbro søndag?
  • #2   18. sep 2011 Krumme - øv, det fik Ghini i Vejen, i dag blev hun til gengæld bedste juniortæve og samlet 3. bedste tæve med res. cert (hvad man så skal bruge det til).
    Hun har også fået en super fin kritik, der stemmer helt overens med min egen vurdering af hende, så i dag er jeg fuldt tilfreds med resultatet smiley

• #4   18. sep 2011 uha, hvis man kan lave en :S-face over VG, hvad skal jeg så ikke stille op med min good? smiley

• #5   18. sep 2011 min mor og stedfars Cairn Terrier Vincent Von Gogh - Excellent og 1. plads i åben klasse med med CK og BIK 2 med CERT.- et stort skridt på vejen mod dansk champion , udover det er han i forvejen hollandsk champion smiley Stort tillykke til min mor og Lars ...

• #6   18. sep 2011 Vores dag er gået med en VG til Aika Juniorkl og Qeeza Excellent m/ck 3 vinder i Åben kl.

Og taget i betragtning at ingen af dem kan udstå regn så er jeg nu meget tilfreds

• #7   18. sep 2011 - ja hold op hvor det regnede !!!! puuuhhhaaa...

• #8   18. sep 2011 Jeg er super stolt af Max, som stillede i hvalpe klasse.
    SL og 1. vinder..
    Super flot kritik af den irske dommer og den danske dommer elev.

• #10   18. sep 2011 Krumme: det er jeg så ikke. XD Men ville være med en VG! smiley

Og kæmpe stort tillykke med resultaterne.
    Sikke et vejr idag. ard.

• #12   18. sep 2011 kan jeg godt forstå!!

Der var en utrolig flink mand der kom over og sagde til mig:
    kan godt se du ikke er tilfreds, men du tager den bedste hund med hjem for dig.
    smiley Så ret han har.

• #13   18. sep 2011 er nød til at prale om noget helt andet... vufferen uden på kataloget er Hearts of Hope's Caterham Super 7 og ham har jeg opdrættet smiley han sidder i armene på sin ejer.
    så der er bestilt en katalog hjem, selv om jeg ikke var med... hehe

• #14   18. sep 2011 Tillykke til alle med de fine resultater smiley

Har det som Krumme, Ghini er efter min bedste overbevisning til exellent, så er det surt med et very good.

Alfa min anden tæve kan jeg godt acceptere får very good, hun er en stor, tæve men jeg må jo acceptere at når standarden siger max. 47 cm for en tæve, så er 52 lige i overkanten smiley

platugler, det må du godt prale med, han er en lækker fyr smiley

• #16   18. sep 2011 ja.. ikke nok med at han så lækker ud på kataloget, så gik det også super for ham... så ikke ringe smiley

Kirsten: tak skal du have smiley

• #17   18. sep 2011 Tillykke til de glade - og trøsteklap til de som ikke fik som vanligt...

Reserve cert til en junior (eller anden klasse) er så vidt jeg har forstået, ikke af vejen. Et par stykker af dem og de omveksles til eet cert, når hunden er gammel nok plus får et cert ( dvs kan blive champ på et par reservecerter plus et par almindelige certer)

Desuden kan certer gives til champs - og står der en foran dig og ikke kan bruge det (feks international) går det videre til reserven som et normalt cert...

Håber det giver mening, hvad jeg har skrevet ?

• #18   18. sep 2011 Terese: du er helt galt på den.. eller også forklare du dig forkert.

en res cert udløses kun hvis den foran dig er dk champ og dermed ikke kan bruge den. En udenlandsk hund, som ikke er dk champ, men måske int. champ, kan godt bruge certet for at blive dk champ.

en res cert udløses ikke senere...man kun hvis den foran ikke kan bruge den.

• #19   18. sep 2011 Måske jeg forklarer forkert - Men jo, efter de nye udstillingsregler i DK skulle det være sådan fra i år af.

Dog rigtig, at kan den internationale selv blive dk'champ går det ikke videre

• #21   18. sep 2011 Jamen, så må jeg sige til en af mine medudstillere, at hun må have misforstået DKK. (Og dermed me to)

Må dog indskyde at jeg hele tiden havde regnet med at det var som med Cacib - Kan vinderen ikke bruge det eller ikke har 3 generationer i FCI går det videre

• #22   18. sep 2011 ja det gør det også - det er jo det jeg skriver.. men her kigger man ikke på det med de led...men den kan ikke udløses senere

• #24   18. sep 2011 Fik en Dansk Champion med hjem smiley

1. Vinder i åbenklasse, Bedste tæve med Cert og Cacib, foran en champion.
    BIM og kuldbroderen blev BIR, dejlig dag smiley

Er vi de eneste der synes det er helt kuk kuk at lave en udendørs udstilling i DK i september??? smiley
    ALT vores var vådt og mudret, på trods af at vi havde telt med, jeg har været våd fra inderst til yderst siden klokken 10.00 og er nu godt igang med at blive syg kan jeg mærke. Flere af standejerne brokkede sig også, så lad os da håbe det ikke sker igen smiley
    I det mindste kunne man oplyse ved tilmelding om at det er udendørs, og ikke først ved udsendelse af PM smiley

Not a good one DKK

• #26   19. sep 2011 Tillykke til alle :o))

Vi var på et hurtigt visit Søndag med Manolito... Han blev BIR, vi kørte hjem før gruppen, da vi kom fra Tyskland hvor vi havde været til DCBT klubshow...
    Der blev både Bubbie og Manolito Klubvinder 2011 og BOS...

Så endnu en fantastisk weekend for os :o) Men 1500 km og shows i 2 forskellige lande sidder godt i os alle idag:o)

Kommentér på:
Bjerringbro søndag?

Annonce