1.868 visninger
|
Oprettet:
Høng Hundeskov. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har tænkt lidt at det kunne være sjovt at have kontakt til flere der bruger hundeskoven i Høng, for nu har jeg været der oppe nogle gange hvor Zikka og jeg har været alene, det er nu også meget hyggeligt, men det kunne være en fed måde at lærer nye mennesker på
hvis der er nogen der er friske på det kunne det være sjovt at aftale en dag så vi var en del mennesker der tog der op, også fordi det styrker hunden at den kommer ud sammen med mange andre og forskellige hunde.
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Er det en hvor man kan gå rundt og bruge flere timer? (Som i rigtig skov, bare tilladt med løse hunde)
Eller er det "bare" en indhegning med græs hvor hundene kan lege?
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 60
nov 2009
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.475
Jeg vil dog lige gøre opmærksom på at den også bliver benyttet af mindre kloge hundeejer. Jeg har været vidne til en del derude der gør jeg ikke selv kommer der.
nov 2009
Hvis den ikke er større end at det tager 10 min., så er vi ikke interesseret .. Det er for langt at køre for så kort en tur .
jan 2011
Ved ikke med dig..
jeg har ikke hørt en eneste før dig at der har haft ubehalige oplevelser..
maj 2005
Nu er jeg en sund og rask pige så ja jeg tuller ikke igennem skoven, heller ikke de gange hvor vi har været flere har det taget så lang tid.
Men lige meget hvad kan det ikke tage meget mere end 15 min.
Det er ellers en rigtig fin skov hvor der både er plads til leg på åben plads og hygge i skoven. Hvis jeg vælger hvem der var der samtidig med mig ville jeg kommer hver dag det er helt sikkert.
Jeg er jo ikke ligeglad med min hunds velbefindende og når du først har set en hund få flænset skalpen der, så bliver man altså påvirket af det. Ikke nok med det er der en del der overhoved ikke kan styre sine hunde og der kommer også 2 mutter som er virkelig dominerende og jeg synes ikke det er sjovt at se hundenes ejer stå og grine når hendes 50 kilo tvinger hvalpe i jorden.
Der har været tråde herinde flere gange med problemer og dem jeg kender her hvor jeg bor har også dårlige oplever der ude. Min nabo kommer der fast 3 gange om ugen, men kun om formiddagen for hun synes tit det bliver ubehageligt hvis hun er der om eftermiddagen.
maj 2005
jan 2011
Men syntes det er helt fint at du fortæller om din oplevelse, det eneste ubehag jeg har haft er engang der var en ældre han hund der hoppede på min lille hvalp, det syntes jeg ikke var ok, plus damen gik og røg og snakkede i telefon og var 100% ligeglad, derfor fortalte jeg hende også hvad jeg mente om episoden..!
Men den hund der gjorde det ved din er forhåbenligt ikke i live mere vel?
maj 2005
Synes også kun det er super det fungere for dig. Min nabo/veninde kommer som sagt der også om formiddagen hvor der ikke er lige så mange hunde.
Det var ikke min hund der blev overfaldet, men en ung hanhund hvor ejeren havde betalt dyre domme for den, for den var efter bestemte formel 1 linier og han havde store planer for den her lab. Talte med ham kort før han gik ind i skoven, da den legede med Hannibal.
Der blev intet gjord med ejeren af den rotte der flænsede hoved på den. Desværre alle kan jo tænke sig til det er total langt at ude at tage en højløbsks tæve med og samtidig tage hans 50 kilo rotte han med ind, han vil jo beskytte hende for hvad som helst.
Jeg ved at labben aldrig kom til at fungere ordenligt igen pga angst.
Men ved ikke om ham med rotterne stadig kommer der.
Men vær ops på en handicappet mand der kommer på en 3 hjulet cykel, med hans store lab blanding. Den er ikke god til andre hunde og han bliver på sin cykel uden for indhegningen.
jan 2011
dec 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
Jeg er frisk
jan 2011
det kunne nemlig være super hyggeligt!
dec 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 37