439 visninger
|
Oprettet:
Elliot søger legevenner. ( Valby el. omergn) {{forumTopicSubject}}
Elliot er en lille han hund på 10 mdr, og med krudt i røven. Han kan godt være lidt bange for nye hunde, men det plejer at gå over når han har set dem an. Han kan både lege med store og små hunde.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
apr 2011
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 159
Hvis du har lyst må du meget gerne tilføje mig som ven herinde, så kan vi nemlig skrives ved når det kommer lidt nærmere:)
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 862
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 76
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
er det alle størrelser eller for mindre hunde. det i grøndals parken. hvor præcis er det, ved der er en stor græsplæne bag en lille kiosk ved damhussøen er det den?
Mine kan sagtens lege med store hunde, men mange store hunde vil behandle dem som legetøj og prøver at putte deres poter i hovedet på mine, så hvis der kommer store hunde, er det så nogle som er søde ved små?
R.I.P. Schila pigen <
mine søger også legevenner, bor godt nok ikke i valby men køre gerne lidt, dog ikke i bil. Mine er 2 og 3 år, vejer 2.5 og 1,5 kg, den ene vil gerne lege, men kan virke frembrusende, den anden vil ikke lege, men er rolig og siger pænt nej, de vant til at omgås hunde fra 15 cm til 65 cm, den enes bedste legekammerat er et labmix, de mest vandt til hanner. men leger også fint med tæver, ku de lyde som noget for din Elliot?
jan 2010
Og der kommer ALLE størrelser hunde. Lige fra den mindste chi til labrador på 40 kg og nogle gange større blandinger.
Skal ikke garantere for alle hunde dernede da det ikke er mine, men der er næsten altid en hyggelig og god leg hundene imellem, og også blandt ejerne
Lea og banditterne: det du snakker om er damhusengen, så nej det er ikke der.
Kan bedst bekrive det som at det er parken mellem grøndalsparkvej og peter bangs vej. Det er ved bænken der er lidt "udsat" da der ikke lige er træer omkring den og den står lige ved grusstien
jan 2010
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
Okay vil se om jeg kan finde derhen en dag.
Mange fladnæser? Så kan det være Salto kan lære de ikke er farlige. Han blev som ung møffet af de franske husum bulldogs.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 80
Elliot søger legevenner. ( Valby el. omergn)