{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Lille hundeven Aalborg/Vejgaard {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Min lille buller kunne godt tænke sig en ven eller 2 her i Aalborg/Vejgaard, han har desværre haft et par dårlige oplevelser som helt lille, med hunde der gøede meget af ham, og store voldsomme hunde, så håber at finde en med en hund på samme størrelse, som kan give ham en succes oplevelse (dette er selvfølgelig ikke en selvfølge). Jeg er derfor ikke så meget for at slippe ham fri før jeg ved de kan sammen, hvis der er nogen der synes det iorden, og bor i nærheden, ville det bare være skønt! (-;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille hundeven Aalborg/Vejgaard
  • #1   24. jan 2012 Vi er friske på en gåtur omkring Østre anlæg i snor til at starte med, så kan vi se, om de kan sammen. I Kildeparken på dage hvor der ikke er så mange, er der mulighed for at slippe dem fri, ellers er Golfparken en oplagt mulighed... Bølle vil sikkert gerne lege (min papillon).

• #3   24. jan 2012 hvor er det skønt!
    synes jeg da vi skal prøve, er forholdsvis ny i Aalborg, så er ikke den helt store haj til at finde rundt. (-; Østre anlæg er forholdsvis tæt på Vejgaard, ikke? (:
    hvor er bølle sød (-;

• #4   24. jan 2012 Kunne bare være fint! (-;
    bare han/hun ikke er meget gøende? han har som sagt haft nogle trælse oplevelser med det. (har desværre mødt mange højlydte chihuahuaer smiley .. )

• #6   24. jan 2012 Tror hundeskoven må vente til jeg ved hvordan han opfører sig, uden at være skræmt. Tør simpelthen ikke tage chancen, han er så god og stille en hund, det ville være en skam hvis dette skulle ændre sig, fordi andre ikke kan styre deres hunde.
    .. Men jeg håber da han en dag kan nyde at møde andre hunde, og få andre venner end sin mor! :b

• #7   24. jan 2012 det jeg ked af, synes bare ikke han ska udsættes for mere gøen end han har været (-;
    kan være når han engang kan give lidt igen vi kan lade dem ses! (-;

• #8   24. jan 2012 Jo, Østre Anlæg ligger i Vejgård :o) Mod Aalborg centrum...

Jeg vil også fraråde hundeskoven. Bølle blev overfaldet i den i østre å dalen. Og den i øst har vi også oplevet alt for mange vilde hunde i, med ejere der ikke forstår at holde deres hunde i ro, når de bliver for vilde! Den i lundbykrat er ok, men kommer kun i Vodskov og Dronninglund nu, da der næsten aldrig er nogen der, og jeg kender de fleste hunde der kommer der.

• #9   24. jan 2012 godt så, så er jeg nogenlunde med på hvor det er henne (; !

• #10   24. jan 2012 Jeg vil også gerne fraråde hundeskoven i øst.
    Folk har ikke styr på deres store hunde og nogle ejere sidder bare og glor mens deres hunde angriber hinanden (det skal ikke lyde som om der er hundekampe dernede, hundene kom bare op at skændes, men det var for voldsomt til at vi ville have Enzo i nærheden af de hunde.)

• #11   24. jan 2012 Hundeskoven i vestbyen er nu meget rolig, men maskerne i hegnet er ret store, så små hunde med hang til at smutte, kan desværre let stikke af.

• #12   24. jan 2012 Og så er den i Vestbyen lille ;o) Meget lille smiley

• #13   1. feb 2012 Hundeskov i Mulighedernes Park
    Bygaden, 9000 Aalborg

Indhegnet hundeskov, med adskilt hvalpeindhegning, enkle bænke, fladt græsområde og gode muligheder for parkering

hvis nogen skulle have lyst til at mødes der, jeg kan desværre ikke så nemt komme rund da jeg ikke har bil

• #14   1. feb 2012 PS: kommer der dagligt med min hvalp på 14 uger
    hegnet er hvalpe sikkert

• #15   1. feb 2012 Mulighedernes Park
    ligger imellem Skelagervej og Sofiendalsvej, og der er indkørsel til parkering fra Bygaden.

• #16   1. feb 2012 Tak for alle de gode informationer om hundeparkerne ! ;-).. Når han engang lærer at begå sig, så finder vi forhåbentlig den helt rigtige til ham :-).. Kan fortælle at han har mødt min vens førerhund, og det gik over al forventning, nu må han desværre holde pause, da han ska opereres for dårlig vejrtrækning smiley :-( ! Æv! Men hvis han får det bedre, er jeg lykkelig ;-)!

• #17   3. feb 2012 Merian: kommer der mange i mulighedernes park?
    Vi leder nemlig efter et sted med små hunde og lade Mila lege løst, da vi også har haft et par drålige oplevelser i øster å dalen..

Så sig endelig til hvis der er små hunde som vil lege en dag.. smiley

• #18   23. feb 2012 Om eftermiddagen på arbejdsdage kommer der en del, og i weekenderne komme folk på alle tidspunkter.

Kommentér på:
Lille hundeven Aalborg/Vejgaard

Annonce