{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Dogs homeparty d. 25/3-12 {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundetosser

Nu er det tid til at afprøve et helt nyt koncept. Dogs Homeparty. Det foregår sådan at det vil være mig der afholder det og alle er velkomne. Dog uden hunde! Derfor vil det også være flere forskellige hundejere der mødes på kryds og tværs. En ting v...i alle vil have tilfælles er at vi elsker at forkæle og aktivere vores hunde! Der vil blive vist flere forskellige ting frem. Liner, halsbånd, skåle, aktivitetslegetøj og ikke mindst en masse godbidder! Mange af de ting Canini har (som er firmaet der holder homeparty’et) er ting som ikke føres i f.eks maxi zoo. Der er bl.a mange lækre udenlandske godbidder som meget få forhandlere har herhjemme.
Så kom og gør en god handel, og forkæl din hund!
Homeparty’et vil blive afholdt i Jyderup d. 25 marts kl. 12.00. Jeg vil meget gerne have en tilbagemelding via privatbesked hvem der kommer og hvor mange så jeg sikrer mig at der er plads nok.
Jeg glæder mig til at se jer alle til en hyggelig da og håber i vil være med til at gøre denne dag en succes

Mvh Sarah

Ps. der vil være mulighed for at blive hentet på jyderup station hvis man kommer med tog eller bus smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dogs homeparty d. 25/3-12
Kommentér på:
Dogs homeparty d. 25/3-12

Annonce