{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Udstilling - skal skal ikke {{forumTopicSubject}}

Har hele tiden haft en idé om, at jeg ville til én udstilling mere med tøsen, når hun havde taget på og fået en bedre krop.

Der er så lige gået op for mig, at hun nu er blevet så gammen at vi skal i åben klasse, så nu er jeg da helt i tvivl om, hvorvidt jeg tør - for så skal vi jo op imod "det tunge skyts". Så har vi da ikke en chance, fordi hun stadig er lidt klejn (hun fyldte 2 i januar).

Omvendt kunne jeg jo også bare tage det som en oplevelse og en hyggelig dag, uden nogen forventninger til kritikken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling - skal skal ikke
  • #1   15. feb 2012 Du skal da bare hoppe ud i det alligevel, når nu du hele tiden har haft den ide du gerne ville en mere :o)

• #2   15. feb 2012 Anio - Ja smiley havde tænkt at tage til skue først, men så lige at der er udstilling her på Fyn i marts, så der er sidste tilmelding i weekenden.

Just me - ja det er hun i hvert fald under alle omstændigheder - selvom hun er en bølle smiley

• #3   15. feb 2012 Jeg har fundet frem til at der er skue i Christiansfeld d. 1. april - jeg har ALDRIG været til hverken skue eller udstilling, så regner med at tag Filuca med derned til en start..

• #4   15. feb 2012 altid sjov med en udstilling, men har du ringtrænet hende ? ellers må du i gang, for hunde i åben klasse kan det der .

• #5   15. feb 2012 Adsted med dig. det skal prøves. Da jeg for mange mange år siden var på den første og eneste udstilling med min Cairn terrier, var jeg så stolt for den fik en anden plads, indtil jeg senere opdagede at det fik alle der ikke gik videre smiley

• #6   15. feb 2012 Evi - jo vi har gået til ringtræning, men ikke i et stykke tid, så regner med at vi tager afsted de næste gange, frem til udstillingen - for er lidt rusten i det dér smiley

Helle - hehe.. til min første måtte en fra ringpersonalet diskret sige til mig, at vi var færdige i ringen da jeg havde fået 2. også - de andre blev jo stående, så det troede jeg også at jeg skulle smiley PINLIGT

Kommentér på:
Udstilling - skal skal ikke

Annonce